וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-מכבי נתניה: שרי וחזיזה יפתחו, רודריגס יסופסל

ברק בכר מתלבט בין סטריין למאיר בעמדת המגן הימני (שני, 20:45), סאן מנחם: "כולנו ראינו למה נתניה מסוגלת". בני לם: "אשמח לקחת את הנקודות בחיפה ושהם ייקחו אליפות"

מחזור 7הסתיים25/10/2021
מכבי חיפה
  • חזיזה (5)
  • אצילי (40)
0:2
    מכבי נתניה
    תקציר: מכבי חיפה - סלביה פראג 0:1/ספורט1

    מכבי חיפה

    במכבי חיפה מחכים לתוצאות הבדיקה שעבר עופרי ארד כדי להבין את חומרת פציעתו. כזכור, הבלם סובב את הקרסול באימון ביום שישי וכעת בחיפה מקווים שלא מדובר בפציעה שתשבית אותו לזמן רב. בלי ארד האלופה ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק נגד מכבי נתניה כאשר המאמן ברק בכר יערוך כמה שינויים.

    בכר מתלבט אם לפתוח בין ריאן סטריין לרז מאיר בעמדת המגן הימני כאשר סאן מנחם ישוב להרכב על חשבונו של טאלב טווטחה. עוד שני שינויים צפויים הם חזרתם של דולב חזיזה וצ'ארון שרי להרכב, כשמי שייורדו לספסל אמורים להיות חוסה רודריגס ודין דוד. בקבוצה יחליטו מחר האם מוחמד אבו פאני ישוב לסגל, אך בכל מקרה הוא לא צפוי לפתוח.

    לקראת המשחק אמר בכר: "משחק מאוד מעניין, בטח לקהלים של שתי הקבוצות, ובטוח שיהיה אצטדיון מלא. אנחנו משחקים מול קבוצה במומנטום מצוין, עם מאמן חדש שהביא אנרגיות חדשות. אנחנו מכירים אותו פה מהנוער. אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום שלנו ולחבר ניצחון שלישי ברציפות".

    המגן סאן מנחם הוסיף: "כולנו ראינו למה מכבי נתניה מסוגלת. זו קבוצה מאוד חזקה ונמרצת, אבל גם אנחנו באים מוכנים במאה אחוז. למדנו אותם ואנחנו באים לעשות את העבודה. אנחנו באים לקחת את שלוש הנקודות עם הקהל שלנו ולעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר".

    חוסה רודריגס שחקן מכבי חיפה מאוכזב. דני מרון
    יפנה את המקום. רודריגס/דני מרון

    מכבי נתניה

    במכבי נתניה יודעים שיש להם רק מה להרוויח מחר (שני, 20:45) במשחק החוץ מול מכבי חיפה. אחרי פיטורי ריימונד אטפלד הקבוצה עשתה כבר שני ניצחונות, כאשר האחרון היה על מכבי תל אביב בשבת שעברה עם המאמן החדש בני לם. "כשאתה יוצא למשחק חוץ מול האלופה, אתה יכול רק להרוויח", אמרו הבוקר במכבי נתניה שתקבל עידוד ביציעים ממאות אוהדים שילוו את הקבוצה. "כל נקודת חוץ מול מכבי חיפה היא בונוס בטבלה, כך שאין לנו מה להפסיד".

    בני לם מכיר היטב את מכבי חיפה. עד לא מזמן עבד בקבוצת הנוער של המועדון ויש לו את הרעיונות שלו לעצור את הקבוצה של ברק בכר. בנתניה גם מקווים ליהנות מהקושי הקבוע של קבוצות ישראליות לעשות את המעבר מאירופה לליגה בארץ, כל שכן אחרי ניצחון כל כך יוקרתי שעשתה מכבי חיפה על סלביה פראג רק בחמישי האחרון. "תמיד קשה לנחות מאירופה לארץ גם אם המשחק היה בחיפה. צריך לנצל את זה", אמרו הבוקר במועדון.

    הנטייה של לם היא לעלות מחר עם שלושה בלמים ולצרף אל שיר צדק את עמרי גנדלמן ויובל שדה שלא פתחו מול מכבי תל אביב, אבל הכניסו הרבה רוח חדשה כשנכנסנו כמחליפים. רז שלמה המורחק יעדר.

    אם לם אכן יפתח עם שלושה בלמים, מי שאמורים לשלם את המחיר בתמורה הם שני שחקני הכנף חן עזרא ואמיר ברקוביץ'. השניים פתחו מול מכבי תל אביב, אבל במערך של שלושה בלמים הם עשויים לרדת לספסל כי לם שוקל לעלות עם שני החלוצים הטבעיים איגור זלטאנוביץ' ויניב מזרחי שנכנס כמחליף מול מכבי תל אביב וכבש שער נהדר בבעיטה לאחור. בהגנה עשוי להיות שינוי נוסף כשכרם ג'אבר יעלה ב-11 במקום עידו וייר. בקבוצה מאוד מאמינים בשלישיית הקשרים שלהם אביב אברהם, בוריס אינו ופארפה גיאגון ורוצים לראות שגם מול אמצע חזק של מכבי חיפה, הם יכולים להתמודד. הקפטן הוותיק אלמוג כהן שוב יעדר בגלל פציעה בשרירי המפשעה.

    בני לם אמר לקראת המפגש עם מכבי חיפה: "ביליתי שם שנתיים וחצי גדולות, זה מועדון שנתן לי את ברכת הדרך. אשמח לקחת את הנקודות בחיפה, ושהם ייקחו אליפות. זו אחת הקבוצות הטובות בארץ, אין לי מה להתייחס לשם כזה או אחר שם. צריך להתייחס למכבי נתניה. אמרו לי שאולי ניקח נקודה משלושת המשחקים נגד הגדולות, וכבר יש לנו שלוש בכיס. אנחנו באים בביטחון כדי לשחק את הכדורגל שלנו ולשמח את הקהל".

    sheen-shitof

    עם הנחה בלעדית

    החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

    בשיתוף Epilady
    בני לם, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
    נתניה מגיעה בלי ציפיות, וזה עשוי לפעול לטובתה. בני לם/ברני ארדוב

    טריוויה

    * 130 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי חיפה מובילה 38:63 בניצחונות ועוד 29 משחקים לא הוכרעו.

    * שבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בניצחונות של מכבי חיפה - שישה בליגה ואחד בגביע הטוטו.

    * מכבי נתניה אפילו לא כבשה לרשת מכבי חיפה בשתי העונות הקודמות (ארבעה הפסדים על האפס) אבל הניצחון האחרון שלה בחיפה היה במחזור השביעי לפני שלוש שנים: 0:2 משערים של דודי תירם ומוטי ברשצקי. עלי מוחמד, היום בירוק, פתח אז בהרכב המנצחת.

    * מכבי חיפה הפסידה במשחק הבית הקודם שלה, באותו משחק דרמטי מול הפועל באר שבע. שני הפסדי בית רצופים לא היו לה מאז מרץ-אפריל 2019 (2:0 לבני יהודה ו-3:1 להפועל חדרה).

    הרכבי הקבוצות

    שופט: רועי ריינשרייבר
    אצטדיון: חיפה
    קהל: 22572

    תוצאות משחקי השבת:

    הפועל חדרה - הפועל תל אביב 3:0
    בני סכנין - עירוני קרית שמונה 3:0
    מכבי פתח תקוה - הפועל נוף הגליל 0:4
    הפועל באר שבע - הפועל ירושלים 1:3

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully