וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב-מ.ס. אשדוד: אפקט אנגלידיס ימנע "קטסטרופה"? כנעאן חוזר

24.10.2021 / 10:00

בקבוצה מאמינים שהמעקב הצמוד של נציג הבעלים סייע לשחקנים להיות במיטבם בהלסינקי ובטוחים שהמגמה תימשך גם במשחק הליגה החשוב (ב', 20:15, ספורט2). החשש: בלי ניצחון, באר שבע ומכבי חיפה יברחו. פיבן צפוי לפתוח, קשר אשדוד ישוב לסגל אחרי שלושה חודשים

תקציר: ה.י.ק הלסינקי - מכבי תל אביב 5:0/ספורט1

מכבי תל אביב

אחרי עוד ניצחון (רביעי ברציפות) של הפועל באר שבע, במכבי תל אביב מבינים שהם חייבים מחר (שני, 20:15, ספורט2) שלוש נקודות מול מ.ס. אשדוד בבלומפילד. הפער מכבי תל אביב להפועל באר שבע עומד כבר על 10 נקודות כשלמכבי תל אביב משחק חסר וגם מכבי חיפה עלולה לברוח יותר אם הצהובים שוב ישמטו נקודות והאלופה תנצח את מכבי נתניה. "זה משחק שפחות משלוש נקודות בו, יהיה קטסטרופה", אמר הבוקר שחקן בקבוצה.

האימון אתמול התנהל בקרית שלום תחת עיניו הפוקחות של ג'ק אנגלידיס. נציגו של מיטש גולדהאר ומי שהיה בעבר הדמות הניהולית החזקה במועדון, נמצא עם הקבוצה מאז יום שלישי, טס איתה לפינלנד ושב לארץ עם השחקנים ביום שישי לפנות בוקר. הוא צפוי לצפות מחר במשחק בבלומפילד ובהמשך השבוע אמור לעזוב. מעבר לפן הניהולי ולפגישות שמתקיימות עם ההנהלה כאן, נמצא אנגלידיס קרוב לשחקנים וצופה בכל אימון. בקבוצה מאמינים שיש קשר בין נוכחות האיש הקרוב למיטש גולדהאר לחמישייה שכבשו השחקנים לרשת של הלסינקי ביום חמישי האחרון בקונפרנס ליג ומקווים שגם מחר מול מ.ס. אשדוד, הכל יעבור חלק והקבוצה תצבור עוד שלוש נקודות אחרי ההפסד למכבי נתניה בשבת שעברה.

הבלם לואיס הרננדס ייעדר מחר אחרי שהורחק מול מכבי נתניה. ההערכה היא שפטריק ואן לוון ימשיך לתת אשראי לשחר פיבן במרכז ההגנה אחרי שהאחרון גם פתח בהלסינקי והציג יכולת טובה. ואן לוון יצטרך להחליט אם להעלות בהרכב את עידן נחמיאס או לחילופין לצוות אל פיבן את שרן ייני. השניים כבר שיחקו יחד כצמד בלמים במרבית עונת האליפות הראשונה של ולאדן איביץ'. התלבטות נוספת של המאמן היא האם לעלות עם קישור אגרסיבי שכולל את דן גלזר, אייל גולסה ועדן שמיר או לתת עוד הזדמנות במרכז השדה לדן ביטון שלא קיבל אפילו דקה בפינלנד.

עדן שמיר שחקן מכבי תל אביב. רויטרס
יקבל צ'אנס בהרכב לצד גולסה? עדן שמיר/רויטרס

מ.ס. אשדוד

לראשונה מאז שנפצע באמצע חודש יולי, יתלבש מחר חמודי כנעאן למשחק ליגה. קשר מ.ס. אשדוד שהגיע עד לסגל נבחרת ישראל בשל יכולתו הטובה בעונה שעברה, ינסה לסייע לקבוצה שרושמת עד כה חמישה הפסדי ליגה בשישה משחקים. המאמן רן בן שמעון לא תירגל הרכב פותח וטרם החליט כמה דקות לתת לכנעאן והאם לאפשר לו לפתוח בהרכב כבר מחר מול מכבי תל אביב בבלומפילד.

כפי שזה נראה אשדוד תפתח עם שלושה בלמים כשטימותי אוואני יחליף את אור אינברום. למרות הקושי הקבוע שבמשחק מול מכבי תל אביב בחוץ, בן שמעון דירבן את שחקניו באימונים האחרונים להאמין שאפשר לעשות את זה ולהביא נקודות מבלומפילד.

המאמן רן בן שמעון אמר לקראת משחק: "אנחנו באים לבלומפילד בשביל להוציא תוצאה טובה. אני מקווה שזאת תהיה נקודת מפנה בשבילנו, למרות שהיריבה מאוד חזקה".

פיראס אבו עקל הוסיף: "משחק מאוד קשה, במיוחד אחרי התחלת העונה הלא טובה. אנחנו חייבים כל נקודה, לא משנה נגד מי. גם למשחקים נגד מכבי חיפה ובאר שבע נבוא כדי לנצח".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון. לירון מולדובן
רצף משחקים לא קל, שעלול לסבך את המצב. רן בן שמעון/לירון מולדובן

טריוויה

* מ.ס. אשדוד מחכה לניצחון חוץ על מכבי תל אביב מאז נובמבר 2004, כאשר שער עצמי של משה מישאלוב סידר לה 0:1 באצטדיון רמת גן. מאז היו 15 ניצחונות צהובים ועוד ארבע תוצאות תיקו.

* הניצחון היחיד של אשדוד על מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד היה עונה אחת לפני כן, כששי הולצמן קבע 0:1 באוקטובר 2003.

* זה מפגש בין שתי ההגנות הגרועות בליגה עד כה: מכבי תל אביב ספגה כבר 11 שערים (יותר מבכל 36 המשחקים בעונת האליפות האחרונה) ומ.ס. אשדוד ספגה 10.

* מכבי תל אביב עם שלושה הפסדים בששת מחזורי הפתיחה - דבר שלא קרה לה מאז עונת 2007/08, אז השיגה נקודה אחת בלבד מ-21 הראשונות.

* אשדוד היא הקבוצה היחידה שעדיין לא כבשה במהלך חצי השעה הראשונה. השער הכי מוקדם שלה עד כה היה של מתאוסיניו, שהשווה זמנית בדקה ה-37 בהפסד הביתי 2:1 להפועל חדרה.

הרכבי הקבוצות

שופט: דניאל בר נתן
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 17197

תוצאות משחקי השבת:

הפועל חדרה - הפועל תל אביב 3:0
בני סכנין - עירוני קרית שמונה 3:0
מכבי פתח תקוה - הפועל נוף הגליל 0:4
הפועל באר שבע - הפועל ירושלים 1:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully