וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווארד ודייויס התעמתו על הספסל: "מעולם לא ראיתי דבר כזה"

עודכן לאחרונה: 23.10.2021 / 8:58

שני הסנטרים של הלייקרס החליפו ביניהם דברים במהלך ההפסקה וכמעט הגיעו לעימות פיזי, לפני ששחקנים אחרים הפרידו. מג'יק ג'ונסון ביקר. הווארד: "הייתה לנו מחלוקת, אבל אין בינינו משקעים"

אוהדי מילווקי באקס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/רויטרס

לא לפתיחה הזו קיוו בלוס אנג'לס לייקרס. האלופה מלפני שנתיים, ששינתה מעט את פניה וצירפה בקיץ את ראסל ווסטברוק, פתחה את העונה עם שני הפסדי בית מול מי שאמורות להיות יריבותיה בצמרת המערב: גולדן סטייט ופיניקס. לברון וחבריו התבזו הבוקר מול פיניקס, שהובילה כבר בלא פחות מ-32 הפרש ברבע השלישי לפני שהורידה הילוך במשחק שהסתיים ב-105:115 עבור סגנית האלופה.

אנתוני דייויס דווייט הווארד. צילום מסך, אתר רשמי
מדוע הם התעמתו? דייויס והווארד/אתר רשמי, צילום מסך

ההתייחסות של מג'יק ג'ונסון לאירוע

אלא שעוד לפני הבריחה הגדולה של הסאנס ברבע השלישי, נרשם עימות חריף בין אנתוני דייויס לדווייט הווארד. במצב של 44:57 לפיניקס, דייויס ניגש לעבר הווארד כדי לדבר על משהו. הווארד העמד מולו, כאשר דוויס שם את היד שלו עליו והשניים כמעט נקלעו לעימות פיזי לפני שיתר החברים בסגול מיהרו להפריד.

שני הסנטרים המשיכו בחילופי הדברים ביניהם, עד שפיל האנדי עוזר המאמן הפריד בינהם. אף אחד לא באמת יודע מה קרה בין השניים, כאשר הפרשן הבכיר סטיבן איי סמית' שיער שהווארד יזם את העימות הזה מאחר שלדייויס אין שום רזומה של עימותים כאלו, בטח שלא עם חבר לקבוצה.

במסע"ת לאחר המשחק אמר הווארד: "הייתה לנו אי הסכמה על משהו שקרה על הפרקט. שנינו רצינו מאוד לנצח, לא רצינו להפסיד את המשחק הזה. דברים קורים, אבל אין משקעים ביני לבינו".

מי שלא נותר אדיש ולא ניסה לגמד את התקרית הזו היה לא אחר מאשר מג'יק ג'ונסון. שחקן העבר האגדי של הלייקרס שראה כמעט הכול בכדורסל, צייץ וכתב: "הווארד ודייויס נקלעו לעימות פיזי, ב-42 השנים שלי בארגון הזה, מעולם לא ראיתי דבר כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully