וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון אסטרוס עלתה לוורלד סיריס

עודכן לאחרונה: 23.10.2021 / 6:41

הקבוצה מטקסס תשחק בקרב על התואר בפעם השלישית בחמש עונות, אחרי 0:5 על בוסטון במשחק 6 ב-ALCS. הלילה (0:08): אטלנטה, שמובילה 2:3 על לוס אנג'לס דודג'רס, תנסה להצטרף

יוסטון אסטרוס העפילה הבוקר (שבת) לוורלד סיריס רביעי בתולדותיה ושלישי בחמש השנים האחרונות אחרי שגברה בביתה 0:5 על בוסטון והשלימה 2:4 ב-ALCS. אטלנטה תנסה להצטרף אליה בין שבת לראשון (0:08), כאשר תארח את משחק 6 מול לוס אנג'לס דודג'רס ביתרון 2:3 ב-NLCS.

יוסטון - בוסטון 0:5 (האסטרוס ניצחו בסדרה 2:4)

אחרי משחק 3, הרד סוקס נראו בדרך הבטוחה לוורלד סיריס, בעוד מצב המגישים של יוסטון היה בכי רע. אלא שבבת אחת, כל המומנטום התהפך, ההתקפה של הגרביים נחנקה לחלוטין בשלושת המשחקים האחרונים (רק 3 ריצות בסך הכל) והפיצ'רים של יוסטון עשו עבודה מדהימה.

אחרי ההצגה של פאמבר ואלדס במשחק 5, הפעם לואיס גרסיה כבר את הגבעה, עם 5.2 אינינגים כמעט מושלמים, בהם הרשה רק חבטת חובה אחת, הוליך שחקן נוסף והכיש שבעה. גם כשהוא יצא, ההגנה המשיכה לעשות את שלה עם מהלך ענק שסיים אינינג שביעי בו הרד סוקס איימו לרגע, וזה כל מה שיוסטון הייתה צריכה.

התקפית, יורדן אלבארס, שנמצא בכושר מסחרר, השיג יתרון כבר באינינג הראשון עם דאבל ואחריו הגיבור היה קייל טאקר, שסידר ריצה נוספץ באינינג השישי וסגר את הסיפור עם הומראן בן שלוש ריצות בשמיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully