וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר בלאט נבחר למצטיין: "הוא פשוט יותר מדי מהיר בשביל ההגנה"

בגרמניה החמיאו לרכז הישראלי אחרי "משחק הפריצה" שלו ביורוליג, עם 10 נקודות, 5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-63:78 על הכוכב האדום. בלאט התרגש: "תחושה נפלאה, הייתה אווירה יוצאת מהכלל"

תקציר: המבורג - פרטיזן בלגרד 106:97/ספורט1

בגרמניה בטוחים שזה "משחק הפריצה" של תמיר בלאט: הרכז הישראלי של אלבה ברלין רשם הערב (שישי) את משחקו הטוב ביותר ביורוליג, עם 10 נקודות (2 מ-2 משתי נקודות, 2 מ-5 מהשלוש), 5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-17 דקות בלבד, שעזרו לקבוצה הגרמנית לרשום ניצחון שני במפעל, 63:78 על הכוכב האדום בלגרד בסרביה.

בלאט שהציג יכולת טובה במינימום דקות במחזור הקודם מול באסקוניה, שוב עלה מהספסל ושינה את המשחק, כשהוא סוחף את אלבה ליתרון דו ספרתי ברבע השני ועוזר לה לסגור עניין בדקות הסיום. בתחילת העונה היה ספקות בנוגע להשתלבות של הרכז בן ה-24 בליגה השנייה בטיבה בעולם, אבל לפחות הערב הוא נראה שייך בהחלט, כשלמרות המחסור בסנטימטרים הוא מוריד 5 ריבאונדים ומסיים כמה חדירות יפות לסל.

"תמיר בלאט פשוט מדי בשביל ההגנה של הכוכב האדום!", כתבו בתקשורת הגרמנית, וציינו ש"אפשר להגדיר את זה כמשחק הפריצה שלו בקבוצה. למרות שהוא היה השחקן הכי נמוך על המגרש, התפוקה שלו הייתה מרשימה".

שחקני אלבה ברלין תמיר בלאט יובל זוסמן. Tilo Wiedensohler, מערכת וואלה!
ערב חיובי מאוד לשניהם. בלאט וזוסמן/מערכת וואלה!, Tilo Wiedensohler

בלאט שהוכתר לשחקן המצטיין של המשחק, נראה נרגש בסיום ואמר: "אני מרגיש נהדר, זו תחושה נפלאה. הייתה אווירה מעולה. הכוכב האדום קבוצה טובה מאוד, אבל שיחקנו יחד, הנענו את הכדור, ממש שיחקנו כמו קבוצה בשני צידי המגרש, ואני מאושר מהניצחון הזה".

גם יובל זוסמן הציג יכולת טובה וסיים עם 11 נקודות משלו, והמאמן ישראל גונסאלס סיכם: "אני שמח מאוד בשביל השחקנים, כי הם שיחקו כדורסל טוב מאוד ביום. שמרנו מצוין, וגם בהתקפה עשינו מה שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully