וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם: "התעסקו במכבי תל אביב יותר מדי, אם לא נתעשת נקבל בראש"

קשר מכבי נתניה התראיין לאתר המועדון אחרי הניצחון הגדול ולקראת מכבי חיפה: "ירדנו מהר לקרקע". על חילופי המאמנים: "מאוד מוזר, אבל לם החדיר בנו אמונה ואנרגיות חיוביות"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 2:4/ספורט 1

הקדנציה של בני לם כמאמן מכבי נתניה נפתחה בצורה חלומית, כאשר היהלומים חזרו פעמיים מפיגור ולאחר מחצית שנייה מושלמת גברו 2:4 על מכבי תל אביב. בשני הקרוב מצפה להם מפגש מסקרן נוסף, הפעם נגד מכבי חיפה, ולאחר מכן גם משחק מול הפועל באר שבע. קשר הקבוצה, אביב אברהם, התראיין לאתר הרשמי של המועדון וסיפר על התחושות בקבוצה בימים האחרונים.

"עשינו ניצחון גדול, נהנינו מזה", אמר הקשר על ה-2:4, "אבל מתעסקים בזה קצת יותר מדי - אנחנו כבר עם הפנים קדימה. יש לנו שני משחקים לא פחות קשים נגד יריבות מהחזקות בליגה, מהר מאוד ירדנו לקרקע וכבר חושבים קדימה למשחק מול מכבי חיפה בסמי עופר ביום שני".

שחקן מכבי נתניה אביב אברהם מול שחקן הפועל חדרה מוחמד אוסמן. ברני ארדוב
כבר עם הפנים למכבי חיפה. אברהם/ברני ארדוב

"בכדורגל אתה צריך מהר מאוד להתעשת. אם אתה לא מתעשת ונשאר באופוריה אז אתה תקבל בראש. אין לנו ברירה בעצם. הצוות התחיל להכין אותנו כבר מיום שני למשחק, הוא עושה עבודה טובה ומוריד אותנו לקרקע כדי לבוא לסמי עופר ולעשות הכי טוב שלנו".

אחרי בשנים האחרונות מכבי נתניה לא נפרדה ממאמנים באמצע העונה, השנה ריימונד אטוולד סיים את תפקידו לאחר ארבעה מחזורים בלבד לאור הפתיחה המאכזבת. לכן, גם מבחינתו של אברהם חילופי מאמנים באמצע העונה היה משהו חדש: "אני יכול להגיד באופן אישי שזה קצת מוזר, שמאמן מגיע וצריך תוך כדי להכיר את השחקנים, עמדות ולעשות עבודה מאוד קשה. בני לם בא עם האנרגיות שלו ויש לו אנרגיות מאוד טובות, הוא פייטר ו-ווינר. הוא החדיר בנו המון אמונה ואנרגיות חיוביות".

עוד בוואלה!

בני לם מתכונן למפגש מרגש והציב אתגר לקשרי מכבי נתניה

לכתבה המלאה
בני לם מאמן מכבי נתניה עם אביב אברהם. ניב אהרונסון
המאמן החדש החדיר אמונה. לם עם אברהם/ניב אהרונסון

כשנשאל הקשר על המטרות שלו עם מכבי נתניה, הוא לא חשש לכוון גבוה: "המועדון הזה 40 שנה לא זכה בתואר, ועדיין הקהל בא, תומך, מעודד ורוכש מנויים. היינו קרובים לזכות בתואר כשהגענו לגמר הגביע. הדבר שהכי ישמח אותי בזה תואר עם מכבי נתניה. גביע זה הכי ריאלי כרגע, אבל אני לא אתנגד ליותר. מכבי נתניה זה מועדון גדול עם היסטוריה ועבר - מגיע לקהל לראות הצלחה. גם אני כשחקן וכאוהד הייתי רוצה לראות את מכבי נתניה מביאה תואר - זה יכול להיות מאוד מספק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully