וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחון רביעי רצוף למכבי ראשון לציון, 28:33 על נס ציונה

10 שערים של ירמי סידי סידרו לצהובים ניצחון נוסף. מכבי דימונה חגגה נקודות בכורה עם 27:35 על בני הרצליה

המחזור החמישי בליגת ווינר בכדוריד שיצא לדרך ביום רביעי בניצחונה של הפועל ראשל"צ על הפועל חבל אילות 25:34, נמשך היום (שישי). מכבי דימונה השיגה ניצחון ונקודות בכורה מול בני הרצליה ב-27:35 (יותם טל הוביל את דימונה עם 9 שערים, דוראל בן סעדון ועמית ויטקובסקי הוסיפו 8 ו-6 בהתאמה, והשוער הפורטוגלי תומאס ואן זלר הפגין יכולת גבוהה עם 18 עצירות ב-45 אחוזי הצלחה. את הרצליה הובילו בכיבושים בן ליברטי וברק קרמון עם 7 ו-6 שערים).

מכבי קרית מוצקין ניצחה 30:36 את מ.כ באר שבע, שנותרה היחידה בליגה ללא נקודות. מוצקין (שמעלה את מאזנה לשבע נקודות - אלכס בושיץ' הוביל עם 11 שערים ונמניה סקורוביץ' עם 7), שלטה לאורך כל דקות המשחק.

מכבי ראשון לציון מול א.כ. נס ציונה. באדיבות איגוד הכדוריד, אתר רשמי
המומנטום הצהוב נמשך. מכבי ראשון לציון נגד נס ציונה, היום/אתר רשמי, באדיבות איגוד הכדוריד

ב'בית מכבי' בראשל"צ התקיימה הצגה כפולה - שנפתחה במפגש הנשים מהמחזור השני בליגת אתנה - בו הפועל ראשל"צ מחזיקת גביע המדינה גברה על האלופה מכבי ראשל"צ 27:32 (שיר וקרט הובילה את הפועל עם 11 שערים, דיאנה צ'רויקובה 6 ויעל שוהם 5, ובמכבי - שירה ג'רבי וניצן דונאי 7 כ"א, שיר גבזה 4). זה נמשך עם המפגש בליגת ווינר בין האלופה מכבי ראשל"צ לא.כ נס ציונה, שפתחה נהדר והוליכה (1:7 ו-2:8), אבל הצהובים השתלטו אט אט על המשחק וביססו לעצמם את הניצחון הרביעי ברציפות מאז אותו הפסד בדרבי הראשוני במחזור הפתיחה - 28:33. ירמי סידי הוביל את מבקיעי ראשל"צ עם 10 שערים, נדב ניזרי הוסיף 7 ואיבן קראצ'יץ' 5 בשורות האלופה.

המשחקים של אשדוד מול רמת השרון, ושל הפועל קרית אונו נגד חולון במסגרת המחזור החמישי כאמור נדחו - ומועד סופי ייקבע בהתאם לתוצאות סוף השבוע בגביעי אירופה. היורו-טריפ האירופי נפתח היום ברומניה, כאשר מחזיקת גביע המדינה מאשדוד התארחה אצל באיה מארה, במסגרת הסיבוב השני ב"אירופה-קאפ". אשדוד הוליכה בהפסקת המחצית ביתרון של שלושה שערים, אבל נוצחה בסיום 35:32 (הרבו לכבוש לאשדוד - ריסטו וויצ'יץ' 9 שערים ועומר גרא 6).

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully