וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף, אוסקר וקואנקה בפנים: השחקנים הנשכחים של הקלאסיקו

לקראת קרב הענקיות בין ברצלונה לריאל מדריד, ב"מארקה" בחרו את 50 השחקנים ש"שכחתם ששיחקו בקלאסיקו". מי נכלל ברשימה המפוקפקת לצד האקסים של הכדורגל הישראלי?

עם סיומו של המחזור השלישי בליגת אלופות, בו ריאל מדריד וברצלונה גברו על קבוצות אוקראיניות, בספרד מתחילים להתכונן לקראת הקלאסיקו הגדול בין שני המועדונים הגדולים במדינה, אותו תארח הבלאוגרנה בראשון ב-17:15.

לקראת המפגש, ב"מארקה" פרסמו רשימה של 50 שחקני עבר של שתי הקבוצות, שהאוהדים לוודאי שכחו שבכלל לקחו חלק ביריבות ארוכת השנים. מתוך נציגי ברצלונה ברשימה ניתן למצוא שלושה שחקנים בעלי קשר ישיר לכדורגל הישראלי. הראשון הוא ג'ורדי קרויף, שהוביל את מכבי תל אביב כמנהל מקצועי לשלוש אליפויות והופעה בשלב הבתים של ליגת האלופות, אך בתור שחקן ברצלונה הוא זכור יותר בתור "הבן של יוהאן".

אקס צהוב נוסף הוא אוסקר גרסיה, שאימן בעבר את הקבוצה מקרית שלום, והשלישי הוא אקס הפועל באר שבע, איסק קואנקה. למי ששאל, שחקן הבית של הקטאלנים שלא ממש הותיר חותם בבירת הנגב נמצא כרגע ללא קבוצה מאז חודש אפריל, אז עזב את וגאלטה סנדאי היפנית.

ליאונל מסי, איסק קואנקה, ברצלונה. Joern Pollex/Bongarts, GettyImages
שיחק לצד מסי, נכשל בבאר שבע. קואנקה בימיו בברצלונה/GettyImages, Joern Pollex/Bongarts

אחד השמות המסקרנים ברשימה הוא של פפה ריינה, שזכור בעיקר מימיו בליברפול, אך למעשה גדל בברצלונה, שיחק במדי הקבוצה הבוגרת בין 2000 ל-2002 ואף זכה לעמוד בשער בקלאסיקו.

לצד האקסים של הכדורגל הישראלי, ישנם מספר נציגים שתקופתם בברצלונה נחשבת לכושלת במיוחד. בין הבולטים ניתן למצוא את ריקרדו קווארסמה, אלכסנדר חלב, אלכס סונג, איברהים אפלאיי וג'פרן סוארס, שדווקא מעלה אצל אוהדי הקבוצה זכרונות יותר טובים לאור העובדה שהבקיע את השער האחרון ב-0:5 האגדי בעונת 2010/11.

רויסטון דרנטה במדי ריאל מדריד. Jasper Juinen, GettyImages
לא הותיר חותם במדריד. דרנטה/GettyImages, Jasper Juinen

מנגד, גם ריאל מדריד מציגה כמה שחקנים שלא ממש הותירו את חותמם בסנטיאגו ברנבאו. מהעשור האחרון תוכלו למצוא ברשימה את לוקאס סילבה וחאמיט אלטינטופ, ומלפני כן את גבריאל היינצה, חאבי גרסיה, כריסטוף מצלדר ורויסטון דרנטה.

מספר שחקנים צפויים לערוך בראשון את הופעת הבכורה שלהם על הבמה המרכזית של הכדורגל הספרדי, ונדמה ששחקנים כמו אריק גרסיה, גאבי, ממפיס דפאי ודיוויד אלאבה רוצים קודם כל לא להיות חלק מהרשימה המפוקפקת כשיעזבו את המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully