וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג מרשים: אמיר אסעד הוכתר כאלוף העולם בקיקבוקס

נבחרת ישראל בקיקבוקס סיימה היום (שישי) שבוע מרשים באליפות העולם לבוגרים שנערכה בונציה עם הישגים מעולים. הנבחרת זכתה במדליית זהב, כסף ושתי מדליות ארד.

גולת הכותרת של האליפות מבחינת משלחת ישראל, היא שני הכרטיסים שהושגו למשחקי העולם שייערכו בקיץ 2022 בברמינגהם, אלבמה.

שיר כהן (עד 52 ק"ג K1) העפילה למשחקי העולם לאחר ניצחון מרשים על הספורטאית האיטלקייה רוג'יו. בהמשך נוצחה שיר, אך כאמור זכתה בכרטיס הנכסף.

אור משה (עד 75 ק"ג K1) זכה גם הוא בכרטיס לאחר ניצחונות על דה-סוזה מברזיל ורחלביץ' מביילרוס. בהמשך גבר על ויקסרטיס מליטא בחצי הגמר ובגמר פגש את האוקראיני דובינה הפסיד וזכה במדליית כסף ובכרטיס למשחקי העולם.

אמיר אסעד (KL עד 69 ק"ג), אלוף העולם משנת 2018, זכה במדליית זהב לאחר ניצחונות על ג'אני מארגנטינה, מוסייב מאייזרבג'אן, פיסו מהונגריה ובגמר ניצחון על דימצ'וק מאוקראינה.

גיא אלון (KL עד 57 ק"ג) זכה במדליית ארד לאחר ניצחונות על ליאפקיס מיוון וטורק מטורקיה.

דניאלה שוטוב (LK עד 48 ק"ג) זכתה במדליית ארד, למרות פציעה קשה בברך, לאחר ניצחון ברבע הגמר על פבלנקו מאוקראינה.

לוחם הקיקבוקסינג אמיר אסעד. התאחדות אילת, אתר רשמי
הישג נאה. אמיר אסעד/אתר רשמי, התאחדות אילת

אריק קפלן, נשיא התאחדות "אילת": "ענף הקיקבוקס מתפתח בצורה מרשימה ומוכיח שהוא ענף מוביל בישראל. אנו נרגשים וגאים בהישגים ובמדליות של הספורטאים וכמובן בהעפלתם של אור ושיר ל"משחקי העולם". הם מצטרפים למשלחת האיכותית של "אילת" למשחקי העולם 2022 בארה"ב."

האני סקס יו"ר התאחדות הקיקבוקס: "הגענו מאד מוכנים לתחרות. עם משלחת של 22 ספורטאים הגענו להישגים של 2 ספורטאים במשחקי העולם, ו 4 מדליות. הישג אדיר להתאחדות ולמאמן הנבחרת פיטר סקס."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully