וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקר מחוץ לסגל ירושלים למכבי תל אביב, בנט יערוך בכורה בליגה

22.10.2021 / 19:01

הקלאסיקו של הכדורסל הישראלי (שבת, 20:15): בנט נרשם לראשונה בליגה וינסה לעזור לאדומים להפתיע בהיכל. ווילבקין חוזר לסגל מכבי תל אביב אחרי ההפסד בגלבוע, קלויארו, ז'יז'יץ' וטיילור לא יתלבשו

משחקי המחזור השלישי בליגת העל ייצאו מחר (שבת) לדרך. במוקד משחקי המחזור יעמוד המשחק הגדול של הכדורסל הישראלי בו תארח מכבי תל אביב את הפועל ירושלים. במשחק נוסף תחפש הפועל גליל עליון ניצחון שני ברציפות כשתארח את עירוני נס ציונה שעדיין לא ניצחה העונה.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין עם ג'יימס נאנלי, קינן אוואנס. דני מרון
הצהובים רוצים לשכוח מסיום המשחק בחמישי. ננאלי, ווילבקין ואוואנס/דני מרון

מכבי תל אביב - הפועל ירושלים (20:15)

הנתונים: מכבי תל אביב ניצחה את ארבעת משחקי הבית האחרונים בליגה נגד הפועל ירושלים. בשלוש העונות האחרונות הפסידה מכבי תל אביב משחק בית אחד בליגה בכל עונה, כשבשנתיים האחרונות, המנצחות ביד אליהו הגיעו עד לגמר סל. אדם אריאל, שקלע את סל הניצחון על מכבי תל אביב במפגש האחרון בין הקבוצות בליגה, קלע העונה 6 מ-7 הנסיונות שלו מחוץ לקשת בליגה. אורן עמיאל שימש עוזר מאמן מכבי תל אביב תחת עודד קטש במשך מספר חודשים בעונת 2007/8.

במרכז ההתמודדות: שון קילפטריק. אחרי המשחק הטוב שלו נגד הפועל באר שבע מגיע הסקורר המוביל של ירושלים למפגש מול מכבי תל אביב, נגדה היה טוב רק במחצית אחת בגביע ווינר. קילפטריק יצטרך להיות בשיאו כדי להוביל את ירושלים לניצחון.

שון קילפטריק הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יצטרך להיות בשיאו. קילפטריק/ברני ארדוב

בכמה מילים: הקלאסיקו של הכדורסל הישראלי בפתח שבוע אירופי חשוב מאוד לשתי הקבוצות, כששתיהן תודענה על הסגל למשחק רק בשעות הערב. במכבי תל אביב עוד מנסים להבין איך כמעט ברח להם המשחק נגד פנאתינייקוס אמש, והם מקווים שהשחקנים ישכחו מהסיום הנורא כדי לעבור את ירושלים. בבירה רוצים לשמור על מאזן מושלם במשחקי הליגה לפני המשחק הקריטי נגד אוסטרוב באמצע השבוע באירופה. האדומים החליטו לרשום את אנתוני בנט שיערוך הופעת בכורה בליגה, בעוד ת'ון מייקר נשאר מחוץ לסגל. מנגד, מכבי תל אביב רשמה סקוטי ווילבקין, ג'יימס נאנלי, קינן אוואנס, דרק וויליאמס וג'יילן ריינולדס, והותירה מחוץ לסגל את אנג'לו קלויארו, אנטה ז'יז'יץ' וקמרון טיילור.

מאמן עירוני נס ציונה ליאור ליובין עם שחקניו בפסק זמן. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
נס ציונה מחפשת ניצחון ראשון. ליובין/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

הפועל גליל עליון - עירוני נס ציונה (19:55)

הנתונים: שתי הקבוצות מעולם לא נפגשו בליגת העל, ובפעם האחרונה שנפגשו בלאומית, בעונת 2016/17, ניצחה גליל עליון פעמיים את נס ציונה. אייזיאה אייזנדורף קלע 16 נקודות בשני המחזורים הראשונים של העונה, אך ללא סל ל-2 נקודות, כשהוא ממטיר 5 שלשות מ-10 נסיונות עד כה. טים סוארס עומד עד כה על 83.3 אחוזים מרשימים מאוד מחוץ לקשת כשקלע 5 מ-6 הנסיונות שלו בשני המחזורים הראשונים.

במרכז ההתמודדות: נמרוד לוי. בעונה שעברה זכה הפורוורד ביורופקאפ עם נס ציונה והמשיך במסע שלו בליגת העל כשהוא נוחת בכפר בלום בתור הישראלי המוביל. הוא ירצה להוכיח לאקסית שהוא אחד הישראלים הטובים בליגה.

בכמה מילים: שתי קבוצות שמחפשות לאסוף ניצחונות. גליל עליון מגיעה מעודדת מאוד אחרי הניצחון בראשון לציון, ותעלה עם ביטחון למשחק ביתי מול אולם שצפוי להיות מלא. בנס ציונה עדיין לא שקט. הקבוצה עוד לא ניצחה בליגה, והשבוע האריכה את חוזהו של מארין מאריץ' הקרואטי בשבועיים בלבד בשלב זה. אייק וואמו נמצא בדרכו החוצה מהמועדון אחרי שלא התלבש עדיין לאף משחק ליגה. ליאור קררה ימשיך להיעדר אך צפוי לשוב למגרשים בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully