וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא סלביה פראג: "השחקנים לא מבינים מה זה אומר לשחק כאן"

עודכן לאחרונה: 22.10.2021 / 11:29

בצ'כיה לא חסכו בביקורת אחרי ההפסד בחיפה. טברדיק: "מצפה להרבה יותר". בתקשורת החמיאו לג'וש כהן וקטלו: "כל משחק חוץ נגמר בסטירה. הקבוצה נראתה עייפה וחיוורת"

תקציר: מכבי חיפה - סלביה פראג 0:1/ספורט1

בצ'כיה לא ריחמו על שחקני סלביה פראג אחרי ההפסד 1:0 למכבי חיפה אתמול (חמישי), שהיה השלישי של הקבוצה בארבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות. נשיא המועדון ירוסלב טברדיק הביע ביקורת קשה על השחקנים, כשגם בתקשורת שמו את הקבוצה של יינדריך טרפישובסקי על המוקד.

"אני מצפה להרבה יותר ממה שראיתי בתצוגות האחרונות. אולי השחקנים לא מבינים מספיק טוב את המשמעות של לשחק בסלביה, ושאי אפשר לחיות על הצלחות העבר", צייץ הנשיא טברדיק הלילה.

טראס קצ'ארבה שחקן סלביה פראג. מאור אלקסלסי
בצ'כיה קטלו את סלביה. קצ'ארבה/מאור אלקסלסי

ב"iSport" החמיאו לג'וש כהן, ש"הופעה טובה מאוד שלו הספיקה למארחת כדי לשמור על רשת נקייה". מעבר לכך, בצ'כיה הצביעו על כך שהאלופה הפסידה בכל ארבעת משחקי החוץ שלה במפעלים האירופיים העונה: "סלביה חוטפת סטירה בכל משחק חוץ. היא הייתה צריכה ללחוץ לא רק בסיום. היא לא הצליחה לעצור את היריבה הישראלית ולכפות עליה טעויות".

עוד נכתב: "כמות הפצועים הגדולה היא רק תירוץ חלקי. שחקני הרכש שהגיעו בקיץ לא ממש עזרו. והכי גרוע, סלביה איבדה את ההתלהבות והאנרגיות. המהירות, האחריות והמשמעת שאפשרו לה להתמודד עם הגדולות של אירופה, ואפילו לנצח חלק מהן, התפיידו וסלביה נראתה עייפה וחיוורת בחיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully