וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות בלונדון ובפריז ומשחק אולסטאר חדש: התכניות של סילבר

עודכן לאחרונה: 22.10.2021 / 9:41

ב"מארקה" פרסמו פרטים נוספים לגבי הליגה שה-NBA עשויה להקים באירופה. על הפרק: יעדים חדשים (כולל תל אביב), שיפור המתקנים ומפגש בין ארצות הברית לשאר העולם

דני אבדיה מדבר אחרי החזרה מהפציעה/מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

בהמשך לדיווח אמש (חמישי) על המגעים בין פיב"א ל-NBA במטרה להקים ליגה חדשה באירופה, ב"מארקה" פורסמו פרטים על התכניות של אדם סילבר למהלך שעשוי לשנות את פני ענף הכדורסל ביבשת הישנה.

לפי העיתון הספרדי, המטרה הראשונה של הקומישינר היא להתבסס בשני יעדים באירופה: לונדון ופריז. בדיווח נכתב כי בירת אנגליה היא היעד האסטרטגי של סילבר אבל אין בה קבוצת כדורסל רלוונטית מספיק, בעוד בנוגע לבירת צרפת צוין כי היא נחשבת לקריטית מבחינה שיווקית, כאשר התכנית של "NBA אירופה" מתעתדת לאחד את כל היבשת ובתוכה גם את תל אביב. עצם קיומם של שמונה משחקי NBA בלונדון מאז 2011 ומשחק נוסף בפריז בשנה שעברה, היוו למעשה מהלכי "כיבוש" לטענת "מארקה".

קומישינר ה-NBA אדם סילבר. GettyImages
סימן את לונדון ופריז. אדם סילבר/GettyImages

דבר נוסף שסילבר ואנשיו רוצים להשקיע בו הוא המעטפת. השאיפה היא להביא את המודל מה-NBA בכל הנוגע למופעי בידור סביב המשחקים עצמם, וכן לפתח את המתקנים כך שיכללו מסעדות, ברים וחנויות כפי שנהוג באולמות בליגה הטובה בעולם.

אחד הרעיונות שעלו מתוך המחשבה על שדרוג המותג, הוא פורמט חדש למשחק אולסטאר שיפגיש בין השחקנים הטובים ביותר ב-NBA לכוכבי "שאר העולם". רעיון דומה מיושם בשנים האחרונות בסוף השבוע האולסטאר, כשמשחק הרוקיז ושחקני השנה השנייה מפגיש בין שחקנים אמריקאים לכאלה שנולדו מחוץ לארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully