וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמידט הרגיע: "זהבי נשאר שחקן מפתח, שום דבר לא השתנה"

מאמן פ.ס.וו איינדהובן הסביר את ספסול הישראלי בהפסד למונאקו: "הוא שיחק המון לאחרונה, גם אצלנו וגם בנבחרת. עדיין נותרו לנו הרבה משחקים"

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - מונאקו 2:1/ספורט1

זה לא היה ערב מוצלח עבור ערן זהבי, בלשון המעטה. חלוץ פ.ס.וו איינדהובן נותר על הספסל במפתיע במפגש עם מונאקו בליגה האירופית אמש (חמישי), ודווקא שתי דקות אחרי שנכנס כמחליף, הוא ראה את האורחת מצרפת מבקיעה את השער שהעניק לה ניצחון 1:2. ההולנדים ירדו למקום השלישי בבית ב' ובדרך סבלו מפציעות של נוני מדואקה וקודי גאקפו, שצפויים להיעדר בקרב הגדול והחשוב נגד אייאקס ביום ראשון (17:45, ספורט4).

גם בתקשורת ההולנדית לא ציפו להחלטה של המאמן רוג'ר שמידט להשאיר את הישראלי על הספסל, כאשר מי שקיבל את המקום בהרכב על חשבונו היה קרלוס ויניסיוס שסיים עם בישול. שמידט הסביר את החלטתו לאחר המשחק: "ערן שיחק המון בחודשים האחרונים, גם אצלנו וגם בנבחרת. היום נתתי לו לנוח. עדיין נותרו לנו הרבה מאוד משחקים וערן נשאר שחקן מפתח עבורנו. שום דבר לא השתנה מהבחינה הזאת. נתתי לקרלוס לפתוח בהרכב בפעם הראשונה, הוא שחקן קצת שונה, יותר פיזי והיינו יכולים לנצל את זה יותר, אבל הוא עשה עבודה טובה".

זהו המשחק ה-10 ברציפות של זהבי בפ.ס.וו שבו הוא לא משלים 90 דקות והשחקן עצמו אמנם לא התבטא בתקשורת, אולם ייתכן שאשתו הייתה זו שדאגה לבטא את תחושותיו בעקבות הספסול אמש. זמן קצר לאחר סיום המשחק, שי זהבי פרסמה תמונה של החלוץ באינסטגרם וכתבה: "תאמין בעצמך גם כשאף אחד אחר לא מאמין".

שחקן פ.ס.וו איינדהובן, ערן זהבי מוחלף על ידי קרלוס וינסיוס. ANP Sport, GettyImages
ויניסיוס הועדף על פניו של זהבי הפעם/GettyImages, ANP Sport

באשר להפסד, שמידט אמר: "אני חושב שעשינו משחק טוב ובעטנו הרבה לשער שלהם, אבל לא היינו מספיק יעילים. עבדנו טוב מבחינה טקטית במחצית השנייה ולחצנו חזק, אבל המסירה האחרונה בהתקפה לא תמיד הייתה מדויקת. התוצאה לא מרגישה מוצדקת בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully