וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו לקח אחריות אחרי התבוסה הקשה בקריירה: "אני אשם"

רומא חטפה 6:1 מבודו גלימט, המאמן בן ה-58 ספג שישייה לראשונה ב-1,008 משחקים: "לפחות עכשיו כבר לא ישאלו למה אני תמיד משתמש באותם שחקנים"

תקציר: בודו גלימט - רומא 1:6/ספורט1

ב-1996, כאשר בודו גלימט הוגרלה למפגש עם בית"ר ירושלים בסיבוב השני של גביע אופ"א, כינו אותה בישראל "קבוצת דייגים". הערב (חמישי) הקבוצה הנורבגית הזו פירקה את רומא לגורמים עם 1:6 בקונפרנס ליג והנחילה לז'וזה מוריניו את ההפסד הכי גדול שלו כמאמן.

ב-1,008 משחקים בקריירה שלו על הקווים, "המיוחד" בן ה-58 מעולם לא ראה קבוצה שלו סופגת שישייה. התבוסה הכי קשה שלו הייתה ה-5:0 עם ריאל מדריד מול ברצלונה בנובמבר 2010 ועם צ'לסי הפסיד 5:3 לטוטנהאם בינואר 2015, אבל שישייה לא הייתה. עד שהוא נתקל באריק בוטהיים בן ה-21, שהדהים עם שלושער ושלושה בישולים מול ההרכב המשני של הג'אלורוסי.

מבחינת רומא, התבוסה הזו שווה ל-6:1 שספגה מברצלונה ב-2015, כאשר הפסד השיא נותר 7:1 מול מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות באפריל 2007.

ז'וזה מוריניו מאמן רומא. רויטרס
"כל תבוסה גורמת נזק". ז'וזה מוריניו/רויטרס

מוריניו לקח אחריות בסיום: "אני החלטתי לשחק בהרכב הזה, אז רק אני אשם. האחריות שלי. עשיתי את זה מתוך כוונות טובות, כדי לתת הזדמנות לאלה שעובדים קשה באימונים ולעשות רוטציה במגרש במזג אוויר קל. החלטתי לתת להרבה שחקנים לנוח. הפסדנו לקבוצה שהראתה יותר איכויות הערב. זה פשוט".

המאמן הוסיף: "אם הייתי יכול לשחק בכל משחק עם אותם 11, הייתי עושה את זה. אבל זה מסוכן. יש פער איכות גדול בין שני ההרכבים אצלנו. אני מודע למגבלות של הסגל, זה לא חדש עבורי. יש לנו 13 שחקנים בכירים, כל השאר הם ברמה אחרת. לפחות עכשיו לא ישאלו אותי למה אני תמיד משתמש באותם שחקנים. ובכל זאת ציפיתי לתגובה טובה יותר. כמו שאמרתי, זו הייתה ההחלטה שלי לפתוח עם ההרכב הזה ואני אחראי".

על ההמשך אמר: "כל תבוסה גורמת נזק. דיברתי עם השחקנים והייתה שיחה כנה. איתכם אני לא יכול לדבר בכנות. כבר נאמרו דברים באופן אישי עוד לפני ה-6:1, התוצאה הזו לא תגרום לי לדבר בפומבי. אמשיך לעשות את זה רק בשיחות פרטיות, לא אפרסם את העניינים הפנימיים שלנו. הקבוצה הבכירה שלנו משחקת טוב, היא ראויה להיות עם יותר נקודות בליגה ויש לה את המנטליות הנכונה. עם המנטליות הזו נגיע למשחק מול נאפולי ביום ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully