וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק ואן לוון: "משחק מושלם? כשזה עובד, זה נראה קל"

21.10.2021 / 19:31

מאמן מכבי תל אביב אחרי החמישייה בהלסינקי: "אתה מקל על עצמך כשאתה משחק פשוט". כובש הצמד גבי קניקובסקי: "אפשר לראות שיפור"

תקציר: ה.י.ק הלסינקי - מכבי תל אביב 5:0/ספורט1

שביעות רצון נרשמה הערב (חמישי) בקרב שחקני מכבי תל אביב לאחר ה-0:5 הקליל בחוץ על ה.י.ק הלסינקי במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים בקונפרנס ליג. הקבוצה של פטריק ואן לוון אולי נמצאת בצרות בליגה, אך באירופה היא עושה חיל, כשהיא צועדת בראש טבלת בית א' במפעל השלישי בחשיבותו של אופ"א. גבי קניקובסקי פתח עם שער יפה לאחר בישול של אייל גולסה (28), השלים צמד בדקה ה-60, סטיפה פריצה הכפיל בתווך מהנקודה הלבנה (49), אנריק סבוריט הוסיף את הרביעי בפנדל משלו (88) ועדן שמיר קינח עם החמישי ארבע דקות בתוך תוספת הזמן.

עד כה הרוויחה מכבי תל אביב 1.166 מיליון יורו על שבע הנקודות שצברה בשלב הבתים, אחרי מענקים בסך כ-4.3 מיליון יורו לפני כן.

גבי קניקובסקי שחקן מכבי תל אביב. רויטרס
כבש צמד, ומכבי תל אביב בראש הבית. קניקובסקי/רויטרס

פטריק ואן לוון אמר בסיום: "התכוננו היטב למשחק, ציפינו ליריבה שתרצה לשחק כדורגל, אבל אני חושב שמהרגע הראשון היינו בשליטה. הצלחנו לנטרל אותם וליצור את ההזדמנויות שלנו. במחצית הראשונה לא כבשנו בחלק מהמצבים, אבל סגרנו את המשחק עם ארבעה שערים במחצית השנייה".

כאשר נשאל על ידי התקשורת הפינית האם מדובר במשחק מושלם, השיב המאמן: "אני לא רוצה להגיד מושלם. היו טעויות שהובילו למתפרצות של הלסינקי ועדיין יש לנו דברים שעלינו לשפר, אבל אתה מקל על עצמך כשאתה משחק פשוט ועשינו את מה שסיכמנו עליו לפני המשחק. כשזה עובד זה נראה קל והתוצאה נראית קלה, אבל עדיין היינו צריכים להשקיע מאמץ, להישאר במשחק ולסיים את המצבים שהגענו אליהם".

גבי קניקובסקי, שהצטיין עם צמד, אמר אחרי המשחק: "אני חושב שכולם שיחקו טוב, אני שמח שכבשתי שני שערים. אני מודה לקהל שהגיע עד פה. כל הכבוד להם. אני שחקן אמצע, אבל אעשה את הכי טוב שלי בכל עמדה שבה יצטרכו אותי. אני פה בשביל מכבי תל אביב ואעשה את הכי טוב שלי. ברור שזה יכול להשפיע על משחק הליגה הקרוב. נגד נתניה שיחקנו טוב במחצית הראשונה ולא הופענו למחצית השנייה. אנחנו נצטרך לשפר את היכולת ולהראות שאנחנו מכבי תל אביב גם נגד אשדוד במחזור הקרוב. מכבי תל אביב עשתה הרבה שינויים, אנחנו מתגבשים ובכל משחק רואים קבוצה יותר טובה. זה ייקח זמן, אנחנו עובדים על הדברים. כולם רוצים לשנות את זה הדברים לטובת הקבוצה. זה הולך וייעשה ובעזרת השם שזה יצליח במשחק הבא".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב הביסה 0:5 את ה.י.ק הלסינקי

לכתבה המלאה

במחזור הרביעי של שלב הבתים בקונפרנס ליג תגיע ה.י.ק הלסינקי למפגש בארץ מול מכבי תל אביב, שתקווה להמשיך במומנטום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully