וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק העונה בארגנטינה: ריבר תשווה את שיא הניצחונות מ-2003?

המיז'ונריוס יתארחו בקורדובה אצל טאז'רס המדורגת שנייה, בתקווה לרשום ניצחון שישי רצוף ולהגדיל את הפער בפסגה (ו', 3:15, ספורט3). "העכביש" אלברס שוב יכבוש?

תקציר ה-1:2 של ריבר פלייט על בוקה ג'וניורס בסופר קלאסיקו/ספורט1

האם הדהירה של ריבר פלייט לעבר זכייה ראשונה מאז 2014 באליפות ארגנטינה תימשך גם הלילה (בין חמישי לשישי, 3:15, ספורט3) במשחק העונה בקורדובה? המיז'ונריוס, שכבשו את הפסגה בזכות שישה ניצחונות רצופים (מתוך 12 משחקים ללא הפסד) יתארחו אצל טאז'רס המפתיעה, המוליכה הקודמת שאיבדה את המקום הראשון לאחר שהפסידה פעמיים בשלושת המחזורים האחרונים.

חוליאן אלברס שחקן ריבר פלייט. רויטרס
צמד בסופרקלאסיקו, שלושער לרשת סן לורנסו, ומה הפעם? חוליאן אלברס/רויטרס

הקבוצה של אלכסנדר מדינה, חלוץ עבר אורוגוואי שגם שיחק פעם אחת בנבחרת, מעולם לא זכתה באליפות וההישג האחרון שלה בליגה היה המקום השלישי באפרטורה של 2004. במפגש האחרון בין הקבוצות, לפני יותר משנתיים, טאז'רס ניצחה 0:1 במונומטל, והיא בונה בין היתר על קרלוס אוסקי, שכבש שלושה שערים במדי ריבר לפני כמה שנים והעונה יש לו שמונה בליגה לצד מיקאל סנטוס האורוגוואי שהבקיע שבעה. ניצחון יאפשר למארחת לצמק את הפער מהמוליכה לנקודה בלבד.

ריבר של מרסלו גז'ארדו נמצאת בכושר פנטסטי ונהנית בעיקר מכושרו של חוליאן אלברס בן ה-21. "העכביש" הבקיע צמד בסופרקלאסיקו מול בוקה ג'וניורס ושלושער לרשת סן לורנסו, וסך הכול עומד על 12 שערי ליגה בדרך להיות המכירה הגדולה הבאה של המיז'ונריוס. שישה ניצחונות רצופים זה דבר שריבר לא עשתה מאז 2003, עם מנואל פלגריני על הקווים וסגל שכלל בין היתר את אנדרס ד'אלסנדרו, פרננדו קבאנגי וצ'ורי דומינגס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully