וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן כבש שער עצמי, מילאן גירדה 2:4 לא משכנע בבולוניה

הרוסונרי עלו זמנית לפסגה אחרי ניצחון בשיניים על יריבה ששיחקה ב-9 שחקנים יותר מחצי שעה. דור פרץ שיחק מחצית בהפסד ונציה

תקציר: בולוניה - מילאן 4:2/ספורט1

המחזור ה-9 באיטליה נפתח כבר אמש (שישי) עם שני משחקים. ספציה וסוף פודגוראנו (שעלה מהספסל) הפסידו 2:1 לסמפדוריה, ועוד לפני כן טורינו ניצחה את גנואה 2:3. דור פרץ שיחק מחצית כמחליף בהפסד של ונציה 3:1 לססואולו ובהמשך מילאן עלתה זמנית לפסגה בזכות 2:4 קשה על בולוניה.

זלאטן איברהימוביץ', שחקן מילאן. רויטרס
זלאטן ומילאן נמנעו ממבוכה/רויטרס

בולוניה - מילאן 4:2

ניצחון דחוק למילאן, שהיית צריכה לעשות את זה הרבה יותר בקלות, אבל הסתבכה בדרך לשלוש נקודות קשות ולעלייה זמנית לפסגה.רפאל לאאו ניצל בישול של זלאטן איברהימוביץ' כדי לקבוע 0:1 בדקה ה-16 ו-4 דקות לאחר מכן אדאמה סומארו המקומי הורחק. דוידה קלבריה קבע 0:2 בדקה ה-35 ובשלב הזה נראה היה שהסיפור גמור, אבל לבולוניה היו תכניות משלה.

למרות שהיא ב-10 שחקנים, הקבוצה המקומית רשמה קאמבק בזק משערים של זלאטן (עצמי, 49) ומוסא בארו (52). 2:2 מדהים בהתחשב בכך שהיא בחיסרון מספרי. בדקה ה-58 גם רוברטו סוריאנו הורחק אחרי התערבות של VAR ובולוניה נותרה בחיסרון של שני מספרים. מילאן לחצה, אבל התקשתה להגיע להזדמנויות וכמעט ספגה שער שלישי.

למזלה של האורחת, בעיטה של איסמעל בנאסר מחוץ לרחבה בדקה ה-84 קבעה 2:3 ואחר כך בולוניה כבר נשברה. זלאטן הבקיע בדקה ה-89 וחתם 2:4 בסיום. לא משכנע, אבל שווה עלייה זמנית לפסגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דור פרץ, ונציה. Marco Luzzani, GettyImages
מחצית בהפסד. דור פרץ/GettyImages, Marco Luzzani

ססואולו - ונציה 1:3

אחרי הניצחון המפתיע מול פיורנטינה, ונציה קיוותה להשיג ניצחון נוסף וגם הוליכה משער של דייויד אוקרקה הניגרי בדקה ה-32, אבל דומניקו ברארדי השווה אחרי חמש דקות ובמחצית השנייה העליונות של ססואולו באה לידי ביטוי. דור פרץ נכנס לאחר ההפסקה, אבל בדקה ה-50 חברו הצרפתי תומא הנרי כבש שער עצמי ובדקה ה-67 דוידה פראטסי קבע את תוצאת המשחק. ונציה נותרה קרובה לקו האדום עם שמונה נקודות, ססואולו התרחקה ולה שלוש נקודות יותר.

שחקני סמפדוריה אנטוניו קנדרבה, מאיה יושידה חוגגים. GettyImages
זריקת הרגעה. קנדרבה וסמפדוריה חוגגים/GettyImages

סמפדוריה - ספציה 2:1

לאחר שבישל את שער הניצחון ב-1:2 על סלרניטנה במחזור שעבר, קיווה סוף פודגוראנו להמשיך במומנטום, אלא שהפעם כניסתו כמחליף בדקה ה-77 העירה את הקבוצה מאוחר מדי. עצמי אומלל של עמנואל ג'סי בדקה ה-15 ושער יפה של אנטוניו קנדרבה מבישול של מנולו גביאדיני בדקה ה-36, נתנו לסמפדוריה זריקת ביטחון, ולמרות ספיגה בתוספת הזמן מרגליו של דניאלה ורדה, הקבוצה של רוברטו דיאברסיה חגגה ניצחון שקוטע רצף שלילי עם שלושה הפסדים ותיקו, ועלתה מעל הקו האדום.

תקציר: טורינו - גנואה 2:3/ספורט 1
שחקן טורינו תומאסו פובגה חוגג. Valerio Pennicino, GettyImages
שלישייה וניצחון אחרי ארבעה משחקים. תומאסו פובגה חוגג/GettyImages, Valerio Pennicino

טורינו - גנואה 2:3

אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, טורינו סוף סוף אוגרת שלוש נקודות על חשבון היריבה מהתחתית, שממשיכה להסתבך עם הפסד שני בשלושה משחקים (וחמישה משחקים רצופים ללא ניצחון) וירדה שוב מתחת לקו האדום. אנטוניו סנאבריה (14) ותומאסו פובגה (31) קבעו 0:2 במחצית הראשונה, מתיאה דסטרו (69) צימק, אבל יוסיפ ברקלו סגר עניין עם השלישי בדקה ה-77, וגם שער מצמק נוסף של פליפה קאיסדו (81) לא הספיק לגנואה.

משחק נוסף

סלרניטנה - אמפולי 4:2
לסלרניטנה: לוקה ראניירי (48), ארדיאן איסמאילי (עצמי, 55). לאמפולי: אנדראה פינאמונטי (2 ו-45), פטריק קורטונה (11), סטפן סטרנדברג (עצמי, 13).

משחקי המחזור ה-9 באיטליה יימשכו ביום ראשון, כאשר במוקד יעמוד המשחק בין אינטר לבין יובנטוס (21:45). משחק מסקרן נוסף יהיה משחקה של רומא שתארח את נאפולי (19:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully