וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל החתימה ילד בן 4: "הוא בועט יותר מדי טוב לגילו"

הוא זכה לכינוי "מסי הקטן" עוד לפני שהתחיל בית ספר יסודי והוא אוהד את פריז סן ז'רמן: הכירו את העילוי שהצטרף לאקדמיה של התותחנים

תקציר: ארסנל - קריסטל פאלאס 2:2/ספורט1

כבר שנים שארסנל מתקשה להעמיד סגלים שיצליחו להתמודד עם אריות הפרמיירליג ולפתוח כוכבים חדשים להצטרף אליה, לכן היא בעיקר מנסה לצוד כישרונות צעירים בתקווה לגדל את הדור החדש שיצעיד אותה לגדולה ביום מן הימים. אבל החתמה כמו זו שביצעו התותחנים לאחרונה, בהחלט לא רואים כל יום: ארסנל צירפה ילד בן 4 בשם זאין עלי סלמאן, שהחל לשחק בקטגוריה עד גיל 5 במועדון.

ילד פלא: צפו בביצועיו של זאין עלי סלמאן

"יש לו שיווי משקל מדהים מאז שהיה קטן", סיפר אביו. מאמנו באקדמיה של ארסנל אמר ל-BBC: "באופן טבעי, נתנו לו לשחק עם ילדים בגילו, בני 4 עד 6. אבל הוא התעלה מעל כולם. הוא היה מהיר יותר, הוא התמצא יותר טוב על המגרש, הוא בעט ומסר את הכדור יותר טוב מכל השאר. דיברתי עם אבא שלו, כי הוא רצה לבחון אותו מול ילדים בוגרים יותר. באותו שלב אמרתי 'למה לא? בוא ננסה'".

צייד הכישרונות שהביא אותו לארסנל הוסיף: "הילד הזה עושה דברים שהוא לא אמור לעשות. הצורה שבה הוא בועט בכדור מפותחת מדי לילד בגילו. כשראיתי אותו, התקשרתי לחבר והוא אישר לי שהוא בן 4. אמרתי לו שזה לא ייתכן, שאין סיכוי שמדובר בילד בגן. אז דיברתי עם ההורים שלו, לקחתי אותו לכמה אימונים והוא עשה זאת שוב. הוא עושה את זה כל הזמן".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

עם פר מרטסאקר, מנהל האקדמיה של ארסנל

זאין עלי סלמאן, שכבר זכה לכינוי (תיראו מופתעים) "מסי הקטן", הספיק לחגוג יום הולדת 5 בשבוע שעבר ולפי עמוד האינסטגרם שלו, שם תוכלו לצפות בביצועיו, הוא אוהד של הקבוצה בה החל לשחק ליאונל מסי מאז הקיץ האחרון - פריז סן ז'רמן.

  • עוד באותו נושא:
  • ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully