וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "כולם יקבלו את הדקות שלהם, אני אוהב את הדרייב שיש כאן"

21.10.2021 / 17:44

מאמן הפועל באר שבע התייחס לעומק בסגל לקראת המשחק מול הפועל ירושלים (ש', 20:30, ספ' 3). ספורי: "השינוי אצלי היה בראש, לא ברגליים"

הפועל באר שבע ניצבת בפסגת ליגת העל ללא הפסד, ניצחה כבר העונה את מכבי תל אביב ומכבי חיפה ובמוצאי שבת (20:30, ספורט3) היא מגיעה כפייבוריטית ברורה למפגש הקצוות עם הפועל ירושלים, נועלת הטבלה שתבקר לראשונה באצטדיון טרנר.

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע במסיבת עיתונאים. ., מערכת וואלה
לא מקל ראש ביריבה. רוני לוי/מערכת וואלה, .

המאמן רוני לוי אמר לקראת המשחק: "אנחנו לא מזלזלים ולא מקלים ראש בקבוצה כזו או אחרת. אנחנו משחקים בבית, מול הקהל שלנו, ונעשה את המקסימום. יכולנו להתחיל את המשחק הקודם יותר טוב, נגד מכבי תל אביב לדוגמה התחלנו מצוין. נתכונן הכי טוב שאפשר, נגיע מרוכזים ונקווה שהפעם יצליח לנו יותר. יש לנו סגל מגוון ואנחנו מנסים למצוא את האיזון. אנחנו מנסים לפתח עוד סגנון משחק פרט לזה שאנחנו משחקים".

על הסגל הרחב שעומד לרשותו: "אריאל הרוש ושגיב יחזקאל יחסרו לנו, פרט לכך כולם בסדר גמור. לכולם יש את השאיפה והרצון לשחק, וזה דבר מבורך. אני אוהב שיש לשחקנים את הדרייב הזה. כולם יקבלו את הדקות שלהם, העונה ארוכה מאוד וכולם חשובים לנו. מי שצריך לשחק, ישחק".

רמזי ספורי, שחוגג היום (חמישי) את יום הולדתו ה-26, אמר: "אני נראה טוב בזכות הקבוצה עצמה, לא כבודד. כולם נותנים הכול. אם הקבוצה רצה טוב, גם אני יכול לרוץ טוב. כל אחד נותן את ה-100 אחוז. אני יודע היום לקבל ביקורות, השינוי אצלי נעשה בראש ולא ברגליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully