וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונוצ'י וקייליני לא מתגעגעים לרונאלדו: "איתו לא שיחקנו כקבוצה"

בלמי יובנטוס מספרים על האפקט השלילי של הפורטוגלי על הקבוצה בחודשיו האחרונים, קייליני: "היה עדיף אם היה עוזב מוקדם יותר"

תקציר: לסטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 2:4/ספורט 1

יובנטוס מתחילה להתאזן ולחזור למסלול הניצחונות אחרי העזיבה של כריסטיאנו רונאלדו ופתיחת העונה הקשה, וגם המנהיגים לאונרדו בונוצ'י וג'ורג'ו קייליני כבר השתכנעו: טוב שהוא עבר למנצ'סטר יונייטד.

"בחודשים האחרונים כשרונאלדו היה כאן, לא שיחקנו בתור קבוצה. כולנו שיחקנו אך ורק על מנת לגרום לו לכבוש", אמר בונוצ'י לתקשורת האיטלקית. "איבדנו את היכולת לסבול יחד ואת האמונה שאפשר לתקן משהו. אני חושב שזה נוגד את הרוח של יובנטוס. כולנו רצינו שהוא יצליח, אבל זה גבה מאיתנו מחיר. עכשיו אנחנו לומדים יחד איך לשחק בצניעות וביחד, ולאט לאט חוזרים לבסיס".

שחקני יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו, לאונרדו בונוצ'י חוגגים. GettyImages
תלות מוגזמת? בונוצ'י עם רונאלדו/GettyImages

גם ג'ורג'ו קייליני אמר דברים ברוח דומה. "עם רונאלדו הגענו לנקודה שהוא ואנחנו היינו צריכים להפריד כוחות. הוא חיפש משהו אחר, הוא רצה קבוצה שתשחק עבורו, כי כשהוא מוצא אחת כזאת, הוא שחקן הכרעה אדיר. הוא מראה את זה במנצ'סטר יונייטד. עכשיו אנחנו יוצרים משהו חדש, מתחילים מחדש. ברור שהוא היה תורם לנו אם היה נשאר, אבל הגיוני שנחשוב יותר על ההווה מאשר על העבר".

קייליני אף טוען שהעזיבה של רונאלדו בשלהי חודש אוגוסט, גרמה לקבוצה לאבד נקודות בפתיחת העונה. "היה עדיף אם הוא היה עוזב בשלב מוקדם יותר. שילמנו מחיר על העיתוי של העזיבה, כי היינו קצת בהלם ובגלל זה איבדנו נקודות יקרות. אם הוא היה עוזב בשלב מוקדם יותר, אני חושב שהיינו יכולים להתכונן לזה טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully