וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ב"בעיה" מקצועית, ינקוביץ' הפצוע ימשיך להיעדר

עודכן לאחרונה: 21.10.2021 / 15:44

שטף דם ברגל של ינקוביץ', גרצ'קין סובל מכאבים, דגני מתאמן אך ספק אם יהיה בסגל להפועל חיפה (ראשון, 20:15, ספ'4). תמיכה רחבה באלי אוחנה על המכתב לאוהדים. ספונסר חדש לקבוצת הנשים

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

על רקע הסערה הגדולה בבית"ר ירושלים בעקבות המהומה והאלימות ביציעים, הקבוצה מתכוננת למשחק ביום ראשון נגד הפועל חיפה (20:15, ספורט1), כשהיא סובלת גם מבעיות מקצועיות.

מרקו ינקוביץ', שחזר עם פגיעה במפשעה ממשחקה של נבחרת מונטנגרו ונעדר מהמשחק עם הפועל תל אביב, ייעדר גם ביום ראשון, לאחר שבצילום שנערך לו נראה שטף דם. הוא יחזור לאימונים מלאים רק בשבוע הבא. מקס גרצ'קין ממשיך לסבול מכאבים בקרסול אך הצוות הרפואי ינסה להכשירו. אוראל דגני חזר לאימונים, אך ההערכה כרגע היא כי במקרה הטוב יישב על הספסל.

מרקו ינקוביץ' שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב. ברני ארדוב
קבוצת תחתית. בית"ר/ברני ארדוב

במועדון חיזקו אתמול את היו"ר אלי אוחנה עם הדברים הקשים שכתב כנגד "לה פמיליה" ואמרו שכעת ישנו קונצנזוס כי עם הארגון הזה לא ניתן לדבר או להגיע להבנות כלשהן. יתרה מכך, בבית"ר בודקים מול המשטרה את כל האפשרויות למנוע אפשרות שדגל או חולצה של הארגון יוכנסו למגרש, כאשר הבעלים משה חוגג דורש ללכת בעניין עד הסוף.

עוד בוואלה!

העצורים מבלומפילד הורחקו ל-90 יום. בית"ר מוחה: "יריקה בפני האוהדים"

לכתבה המלאה

בבית"ר קוראים לקהל להגיע למשחק הקרוב ביום א' מול הפועל חיפה ולתמוך בקבוצה. יחד עם זאת, במשחקי הבית ארגון "לה פמיליה" לא מגיע, כך שהעימות מול הקריאות גזעניות ואלימות אפשרית תיבחן רק במשחקי חוץ.

בצד המקצועי, במועדון מאוד מודאגים מיכולת הקבוצה, ואומרים: "אנחנו קבוצת תחתית לכל דבר, לא יותר טובים מאף קבוצה למטה. נחכה ששחקנים יחזרו, בסגל הנוכחי אנחנו בבעיה גדולה".

ספונסר לקבוצת הנשים בית"ר ירושלים. יחצ,
ספונסר חדש לקבוצת הנשים/יחצ

המועדון הודיע שמשרד היח"צ "לניאדו, שטראוכלר אסטרטגיה תקשורת ויחסי ציבור" ישמש כספונסר החדש של קבוצה הנשים של בית"ר ירושלים.

מנכ"ל המועדון, מוני ברוש אמר לאחר החתימה: "קבוצת הנשים של בית"ר השתלבה מאז הקמתה בצורה יוצאת מן הכלל במועדון, ומאפיינת את כל מה שאנחנו רוצים לראות - שילוב של קהילתיות, ערכים וספורט. אני מודה לאסף ונדב, אוהד הקבוצה שגם נכח ביציע במשחק האחרון בבלומפילד, על התרומה החשובה לפיתוח קבוצת הנשים ומזמין גופים נוספים להגיע ולהצטרף לפרויקטים המופלאים שמתקיימים במועדון".

נדב שטראוכלר, מנכ"ל-שותף לניאדו-שטראוכלר: "אירועי הימים האחרונים מחייבים כל אוהב ספורט, ובפרט כל אוהד בית"ר לעשות מעשה ולתמוך. כל אחד בדרכו. פרויקט קבוצת הנשים של בית"ר מהווה דוגמא ומופת לערכי בית"ר, אלה שמרבית אוהדי הקבוצה מתחברים אליהם ומצאנו לנכון, דווקא בעת הנוכחית, לקחת על עצמנו את הפרויקט המיוחד הזה שיש בו קהילתיות, ערכים, חתירה למצוינות, והרבה לב של שחקניות נשמה. יאללה בית"ר - גם בכדורגל נשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully