וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוסט ויראלי והציון הגבוה בקבוצה: "חביב הקהל" וייסמן בכושר שיא

החלוץ חתום על חצי מהשערים של ויאדוליד אחרי שכבש מחזור רביעי ברצף. בספרד מתרשמים ("תמיד מסוכן"), בישראל משועשעים מה"מחמאה" של אשתו

שון וייסמן בכושר שיא. חלוץ ויאדוליד כבש גם אתמול (רביעי) ושוב היה נקודת האור של הקבוצה, שסיימה ב-1:1 מתסכל עם איביזה. זה היה המחזור הרביעי ברציפות שוייסמן כובש בליגת המשנה בספרד, והוא עומד על מאזן של חמישה שערים בשבעת המשחקים האחרונים. בסך הכל, הוא חתום על כמעט חצי מהשערים של הקבוצה העונה.

לאט לאט ההחלטה להישאר בויאדוליד למרות שירדה ליגה והייתה יכולה למכור אותו לקבוצה בכירה יותר, נראית הגיונית יותר, אם כי וייסמן יצטרך להמשיך לספק מספרים כדי להצדיק אותה. כך או כך, בויאדוליד לא מפסיקים לשבח אותו.

וייסמן קיבל בתקשורת המקומית ציון 7.5, הגבוה בקבוצה בצוותא עם שחקן נוסף. "הוא פספס הזדמנות מצוינת בדקות הראשונות אבל מצא את הרשת בהמשך, וכל הזמן היה פעיל. כמו תמיד, החלוץ הישראלי תמיד מסוכן ותמיד אקטיבי", ציינו, ובאתר מקומי נוסף ציינו ש"וייסמן הופך לחביב האוהדים בזכות המחויבות והכיבושים שלו".

שון וייסמן חוגג עם שחקני ריאל ויאדוליד. רויטרס
ויאדוליד כבר תלויה בו. וייסמן/רויטרס

את רוב תשומת הלב בישראל קיבלה דווקא אשתו של וייסמן, שהעלתה סטורי שחוגג את השער עם ברכה יוצאת דופן. "מי ששונא אותך שיהיה בריא!!! כמה אני אוהבת אותך יא מלשין!!!!", כתבה לו, וצילומי המסך של האיחול המשונה התפשטו במהירות ברשתות החברתיות.

אשתו של שון וייסמן "מפרגנת" לבן זוגה באינסטגרם. מתוך החשבון של עדן וייסמן, צילום מסך
אשתו של שון וייסמן "מפרגנת" לבן זוגה באינסטגרם/צילום מסך, מתוך החשבון של עדן וייסמן

ויאדוליד מדורגת במקום השמיני בלבד בטבלה אחרי שצברה 16 נקודות ב-11 מחזורים, הרחק מהמקום ממנו עולים בחזרה לליגה הבכירה. מחרתיים מצפה לויאדוליד ולוייסמן משחק מאתגר מול השנייה בטבלה ספורטינג חיחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully