וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב יודעת שהמפתח בהגנה: "לחזור לכדורגל הקשוח והאחראי"

עודכן לאחרונה: 21.10.2021 / 9:11

הצהובים רוצים לשחרר לחץ בקונפרנס ליג מול הלסינקי (17:30, ספורט1), ואן לוון ביקש מהשחקנים לשמור על יציבות ולא חשף את ההרכב הצפוי למשחק

במכבי תל אביב רוצים לשים היום (חמישי) בצד את פתיחת העונה הרעה בליגת העל בארץ ולהמשיך בצורה טובה את מפעל הקונפרנס ליג. למכבי תל אביב 4 נקודות אחרי ניצחון ביתי על אלשקרט במחזור הפתיחה ותיקו חוץ מול לאסק לינץ במחזור השני וההערכה במועדון היא שניצחון הערב בפינלנד (17:30, ספורט1), יסלול את הדרך לסיים באחד משני המקומות הראשונים בבית והעפלה לשלב הנוקאאוט בהמשך. ה.י.ק הלסינקי הפסידה במחזור הראשון בביתה ללאסק לינץ 0:2. היא אמנם ניצחה במחזור השני את אלשקרט בחוץ, אבל עדיין מדובר ביריבה שמכבי תל אביב יכולה לנצח הערב בבולט ארנה למרות שמצפה לה מפגש לא נוח עם דשא סינטטי ולא פחות מכך גם עם מזג אוויר חורפי.

שרן ייני, דן גלזר, שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אף פעם לא קל מול הקבוצות האלה, בטח לא במצב הנוכחי של הצהובים. מכבי תל אביב מתכוננת/ברני ארדוב

כך או אחרת המאמן פטריק ואן לוון סקר במספר אסיפות את הלסינקי ועמד על החוזקות ההתקפיות שלה ועל נקודות התורפה בחלק האחורי. משחקני מכבי תל אביב ביקש ואן לוון לשמור על יציבות ולא לייצר פער גדול בין הדקות הטובות כפי שהיו במחצית הראשונה בנתניה בשבת לבין ההתפרקות שהיתה במחצית השנייה. בין השחקנים קיימת תמימות דעים שהבעיה העיקרית היא ספיגת השערים. רק במשחק מול הפועל ירושלים הצליחה מכבי תל אביב לשמור על שער נקי מאז חודש אוגוסט והמטרה הערב היא קודם כל לא לספוג. "צריכים לחזור לכדורגל הקשוח והאחראי שהיה מסדר לנו אפס שערי חובה", אמר הבוקר אחד השחקנים. "כל הקבוצה צריכה לעבוד ולשמור על השער שלנו".

עוד בוואלה!

שרן ייני: "אנחנו מפרידים בין המשחקים בליגה לאירופה"

לכתבה המלאה

ואן לוון לא חשף אמש באימון המסכם בפני השחקנים את ההרכב הצפוי הערב, והשאלה המרכזית היא האם הוא ימשיך לתת אמון בהרכב הכמעט קבוע שלו או שינסה לעשות כמה שינויים כדי לזעזע אחרי התבוסה למכבי נתניה בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully