וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון השלימה מהפך, אטלנטה כבר ב-1:3

עודכן לאחרונה: 21.10.2021 / 6:43

האסטרוס שוב חגגו בבוסטון ועם 1:9 הם על סף העפלה לוורלד סיריס. גם הברייבס כמעט שם, אחרי 2:9 בחוץ מול הדודג'רס

בוסטון - יוסטון 9:1 (2:3 לאסטרוס בסדרה)

מומנטום בבייסבול הוא דבר חמקמק. רק לפני יומיים ההתקפה של הרד סוקס לא הפסיקה להפציץ והגרביים נראו בדרך לוורלד סיריס ופתאום, הכל התהפך ועם עוד הצגה בפנווי פארק, קשה לראות מה ימנע מיוסטון להעפיל לשלב הבא.

כבר באינינג השני יורדן אלבארס חבט להומראן על כריס סייל, אבל הסיפור הגדול היה פאמבר ואלדס, שפשוט טחן את בוסטון וסיים שמונה אינינגים מופתיים עם שלוש חבטות חובה בלבד. זה אפשר להתקפה האורחת לקחת את הזמן, עד שההתפוצצות הגיעה עם חמש ריצות באינינג השישי, שהספיקו לניצחון הקליל. יוסטון תקווה להשלים את העבודה בבית במשחק 6, בין שישי לשבת ב-3:08.

לוס אנג'לס דודג'רס - אטלנטה 9:2 (1:3 לברייבס בסדרה)

בדיוק לפני שנה, אטלנטה הייתה באותו מצב, מול אותה יריבה, באותו מעמד. אז, בבועת הפלייאוף, היא התפרקה והדודג'רס השלימו מהפך בדרך לאליפות. הפעם הברייבס יקוו לסיום שונה.

אחרי שלושה משחקים צמודים, משחק 4 כבר היה בשליטת אטלנטה. אדי רוסאריו ואדם דובאל חבטו להומראנים בזה אחר זה באינינג השני והיתרון הוכפל באינינג הבא עם דינגר של פרדי פרימן וסינגל של ג'וק פידרסן. בהמשך LA עוד צימקה מעט, אבל הבולפן של הברייבס עבד נהדר, היתרון שוב צמח לקראת הסיום עם הומראן בן שלוש ריצות של רוסאריו והחבורה מג'ורג'יה שייטה לניצחון ותוכל לסגור עניין הלילה (3:08).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully