וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו הציל את סולשיאר: "פקפקתם בגישה שלו? פשוט תצפו במשחק"

עודכן לאחרונה: 21.10.2021 / 7:20

מלך שערי הצ'מפיונס כבש את ה-137 שלו בצ'מפיונס. המאמן מהלל, באנגליה חושפים: פגישת החירום של השחקנים איתו החזירה את האמון

ערב גדול למנצ'סטר יונייטד. במשך דקות ארוכות השדים האדומים נראו בדרך להפסד נוסף הערב (רביעי) נגד אטאלנטה בליגת האלופות, אבל בתום מהפך נפלא באולד טראפורד, הם ניצחו 2:3. אולה גונאר סולשיאר שבימים האחרונים התחיל לספוג ביקורת יוקדת, חיזק את מעמדו אחרי שלפרקים הערב נדמה היה שזה עלול להיות המשחק האחרון שלו על הקווים.

סולשיאר אמר: "תנו כבוד לשחקנים שלנו. הם משחקים במנצ'סטר יונייטד והם יודעים שהם האנשים הכי ברי מזל בעולם. זה מה שמיליוני ילדים רוצים לעשות. האוהדים שלנו הם חלק כל כך גדול מהמועדון. האזור שבו האוהדים שלא מפסיקים לשיר, דחף את השחקנים עד הסיום. זה מה שעושים במנצ'סטר יונייטד בערב של ליגת האלופות. הפינה הזו שבה נמצאים האוהדים שלא מפסיקים לשיר היא הפינה הכי טובה בעולם".

הנורבגי הוסיף: "במחצית אמרתי לשחקנים שידאגו שאנחנו אלה שנכבוש את השער הבא כי אם זה יקרה, ננצח את המשחק. הייתי די בטוח שאם לא נספוג עוד שער, נכבוש שלושה וננצח. היינו חייבים לקחת את הצ'אנסים שלנו".

הימים הסוערים שעוברים על סולשיאר ושחקני יונייטד לא חלפו בלי תגובה. למעשה, ב"טיימס" טוענים שאחרי ההפסד ללסטר, השחקנים הבכירים במועדון זימנו פגישת חירום עם סולשיאר, במהלכה ניהלו "שיחה כנה" על המצב, והמאמן ביקש מהם לבטוח בו.

כשנשאל האם הרגיש שהשחקנים שיחקו עבורו, ועשו מאמץ מיוחד כדי שלא יסיים את תפקידו, אמר סולשיאר: "אל תתחילו אפילו, אל תזלזלו בשחקנים. הם משחקים עבור מנצ'סטר יונייטד, לא עבורי. הם האנשים הכי ברי מזל בעולם, זה המועדון הכי טוב לשחק בו. אמרתי להם את זה בסיום".

מאמן מנצ'סטר יונייטד, אולה גונאר סולשיאר. Matthew Ashton - AMA, GettyImages
בחלק מהדקות היה נראה שאולי זה המשחק האחרון שלו. סולשיאר/GettyImages, Matthew Ashton - AMA

מנצ'סטר יונייטד היא הקבוצה שמסמלת מהפכים אולי יותר מכל אחת אחרת, ולא בכדי. זו הפעם השלישית בהיסטוריה שהיא חוזרת מפיגור של שני שערים לניצחון בליגת האלופות - כמו ארסנל ויותר מכל קבוצה אחרת.

עוד בענייני הנתונים: מרכוס רשפורד שצימק ל-2:1, כבש את השער ה-300 של מנצ'סטר יונייטד תחת אולה גונאר סולשיאר בכל המסגרות. באופן סימבולי למדי, הוא גם היה זה שהבקיע את הראשון של הקבוצה תחת הנורבגי - בניצחון 1:2 על ווטפורד במרץ 2019.

ואיך אפשר בלי המלך של ליגת האלופות? כריסטיאנו רונאלדו שוב לא בלט וגם כשהגיע למצבים לצמק בתחילת המחצית השנייה, הוא החמיץ. אבל CR7 הוא בדיוק האיש שכל מאמן היה רוצה במרכז הרחבה כשההגבהה של לוק שואו עלתה לכיוונו בדקה ה-81.

במשחק ה-300 שלו במדי מנצ'סטר יונייטד, רונאלדו נגח את השער ה-137 שלו בליגת האלופות. כמעט מיותר לציין שהוא מוביל בקטגוריה הזו. זו הפעם השנייה שהפורטוגלי כובש בשלושה משחקי ליגת האלופות רצופים במדים האדומים, כאשר הקודמת הייתה ב-2007.

"אם מישהו באמת חושב שצריך לבקר את רונאלדו ולתהות לגבי הגישה שלו, פשוט תצפו במשחק הזה", אמר סולשיאר בסיום.

ארסן ונגר שפירשן את המשחק לטלוויזיה האנגלית אמר: "הוא אלוף, וכשהוא כובש בדקות האחרונות זה אף פעם לא מקרי. זה היה שער נהדר ואופייני. הוא אחד הנוגחים הגדולים שאני זוכר".

שחקני מנצ'סטר יונייטד, הארי מגווייר, כריסטיאנו רונאלדו. Naomi Baker, GettyImages
מגווייר חוגג עם רונאלדו/GettyImages, Naomi Baker

הארי מגוויר שהיה אף הוא במרכז הרחבה, סיפר בסיום: "העיניים שלי היו על הכדור, הייתי ממש מאחורי רונאלדו. הניתור שלו, התזמון שלו - זו הייתה נגיחה מושלמת. אנחנו רואים אותו עושה את זה באימונים יום אחר יום, ראינו אותו עושה את זה כל הקריירה. הוא שוב כבש שער כל כך חשוב עבורנו בליגת האלופות".

מגווייר שכבש את השוויון שש דקות לפני שרונאלדו נגח לרשת, הוסיף: "בדרך כלל אני מבקיע בנגיחות, אבל היום הצלחתי עם הרגל. זה השער הראשון שלי העונה והראשון אי פעם בליגת האלופות, כך שזה רגע שגורם הרבה גאווה לי ולמשפחה שלי".

על המשחק אמר הקפטן: "האמת היא שיצרנו הרבה מצבים במחצית הראשונה, אז ידענו שהשער הבא במשחק יהיה מכריע. צימקנו ל-2:1 בשלב מוקדם ואני חושב שהגיע לנו לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully