וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן נבחרת הנשים של פרו פוטר אחרי שניהל רומן עם אחת השחקניות

עודכן לאחרונה: 21.10.2021 / 9:17

שתי שחקניות מהסגל חשפו בפני ההתאחדות את דבר היחסים. המאמן דוריבה: "אנחנו ביחד, אבל תמיד עשיתי הפרדה בין חיי האישיים למקצועיים"

מאמן נבחרת הנשים של פרו בכדורגל, דוריבה בואנו, פוטר מתפקידו אחרי שהתברר שהוא מנהל רומן עם אחת מהשחקניות. הברזילאי בן ה-49 התראיין אתמול (רביעי) והודה שבין השניים התפתחה מערכת יחסים ותקשורת הספורט המקומית כמרקחה.

הכול התחיל באמצע חודש ספטמבר, כשאדריאנה לוסאר ומרים טריסטן סירבו לצאת עם נבחרת פרו לשני משחקי ידידות באקוודור. עד מהרה התברר שהן דרשו מספרי חולצות מסוימים ולא קיבלו אותם. טריסטן, הקפטנית של הנבחרת, הייתה הדמות הדומיננטית במרד והיא רתחה אחרי שמי שקיבלה את מספר 11 שלה הייתה מאסה לופס.

מאמן נבחרת הכדורגל נשים של פרו, דוריבה בואנו. ., צילום מסך
"היחסים לא העניקו למאסה פריבילגיות". דוריבה/צילום מסך, .

בהתאחדות זעמו על ההברזה של השתיים והודיעו שיפתחו בחקירה של האירוע. כשהשתיים תושאלו, הן סיפרו שלופס מקבלת יחס מועדף בגלל שהיא מנהלת רומן עם המאמן הברזילאי של הנבחרת. איזה סקנדל.

דוריבה פוטר אתמול ומיד לאחר מכן התראיין וסיפר על הרומן עם הכדורגלנית בת ה-36: "פגשתי את מאסה, התיידדנו ובהמשך היחסים התפתחו ליותר מכך. אנחנו ביחד, אבל זה לא אומר שהזמנתי אותה לנבחרת בגלל זה. אני עושה הפרדה מלאה בין החיים האישיים לחיים המקצועיים.

לופס הוזמנה לנבחרת פרו לראשונה ב-2019, כשבואנו כבר היה המאמן והיא הייתה בת 34. כבר אז תהו בפרו לפשר הזימון שלה ואתמול המאמן הוסיף: "למאסה יש יכולת גבוהה והיא הוכיחה את זה. חשוב מאוד להבהיר שהיחסים בינינו לא העניקו לה פריבילגיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully