וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחיות בקטן: ניצחון בכורה לברצלונה, 0:1 על דינמו קייב

עודכן לאחרונה: 20.10.2021 / 21:57

שער של פיקה העניק לקטלאנים נקודות ראשונות בליגת האלופות ושמר על הסיכוי לעלות לשמינית הגמר, אך לא הסתיר את היכולת המאכזבת למדי, ארבעה ימים לפני הקלאסיקו. רד בול זלצבורג חגגה 1:3 על וולפסבורג

ארבעה ימים לפני הקלאסיקו ואחרי שהובסה בשני המחזורים הראשונים, ברצלונה השיגה הערב (רביעי) את ניצחון הבכורה שלה העונה בליגת האלופות, כשגברה 0:1 על דינמו קייב בקאמפ נואו בתום תצוגה כלל לא משכנעת. במקביל, רד בול זלצבורג עשתה צעד משמעותי לעבר שמינית הגמר, עם ניצחון ביתי 1:3 על וולפסבורג.

ברצלונה - דינמו קייב 0:1

ביום ראשון הקרוב ריאל מדריד תגיע למשחק חוץ נגד ברצלונה, ואם להשוות על פי מה שעשתה כל אחת מהקבוצות במחזור הנוכחי בליגת האלופות, הבלאנקוס יכולים להרגיש מעודדים. הקבוצה של רונאלד קומאן אמנם צברה את שלוש הנקודות הראשונות שלה במפעל ועדיין לא איבדה סיכוי לעלות לשמינית הגמר, אבל הצליחה בקושי לכבוש שער אחד מול יריבה נחותה ממנה משמעותית.

ממפיס דפאי לא היה בשיאו, אנסו פאטי שעלה מהספסל רשם החמצה גדולה, גם סרג'יניו דסט ולוק דה יונג בזבזו הזדמנויות טובות ורק ג'רארד פיקה הושיע את ברצלונה עם דחיקה מקרוב.

שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה. רויטרס
ג'רארד פיקה העניק לברצלונה את היתרון/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 2: הגבהה של ג'ורדי אלבה מצאה את הראש של סרג'יניו דסט, שלא הצליח לנגוח מספיק מדויק.

דקה 19: דפאי שלח כדור חופשי לרחבה ולוק דה יונג הגיע אליו חופשי, אבל נגח החוצה.

דקה 21: דה יונג היה קרוב פעם נוספת, עם בעיטה מקצה הרחבה ברגל ימין לפינה הרחוקה, שנבלמה בהדיפה יפה מאוד של גאורגי בוצ'אן.

דקה 35: דסט קיבל כדור לבד לגמרי בצד ימין של הרחבה, בוצ'אן הדף את הבעיטה שלו לקרן.

דקה 36: גול! הגנת דינמו קייב לא הרחיקה טוב מספיק אחרי הקרן והכדור הגיע אל אלבה, שהגביה לרחבה. פיקה הסתנן מאחורי הבלמים וכבש מ-5 מטרים את ה-0:1 של ברצלונה.

דקה 53: פאטי כפה על בוצ'אן איבוד כדור ודפאי מיד החזיר אליו, אך החלוץ הצעיר התמהמה ובעט החוצה.

נואה אוקאפור שחקן זלצבורג עם ברנדן ארונסון. רויטרס
אוקאפור כיכב בניצחון החשוב של רד בול זלצבורג/רויטרס

זלצבורג - וולפסבורג 1:3

אלופת אוסטריה התקרבה משמעותית להשגת הכרטיס לשלב הבא, כאשר בזכות הניצחון היא הבטיחה לעצמה פער של חמש נקודות מהמקום השלישי בתום המחזור. רד בול זלצבורג הכתיבה את הקצב כבר מהדקות הראשונות ועלתה ליתרון בדקה השלישית, מרגלו של קארים אדיימי. נואה אוקאפור כיכב במחצית השנייה והוסיף צמד, שביטל את שער השוויון הזמני של לוקאס מצ'ה. וולפסבורג, שעדיין לא ניצחה בליגת האלופות העונה, המשיכה בצניחה שהחלה עם שלושה הפסדים רצופים בבונדסליגה. אם לא ישיגו נקודות במחזור הבא, הזאבים ככל הנראה לא יהיו בשמינית הגמר.

מהלך המשחק

דקה 3: גול! קארים אדיימי ניצל טעות מביכה של קווין אמבאבו במתפרצת והעלה את זלצבורג ל-0:1.

דקה 15: גול! לוקאס מצ'ה ניצל הגבהה טובה מהקרן ונגח פנימה את שער השוויון - 1:1 באוסטריה.

דקה 65: גול! כדור שלא הורחק אחרי קרן יצר ערבובייה ברחבה, נואה אוקאפור הקדים שני שחקנים ודחק מקרוב את ה-1:2 של זלצבורג.

דקה 77: גול! שוב תגובה גרועה של הגנת וולפסבורג במצב נייח. הפעם ברנרדו נגח ראשון ואוקאפור, שנותר לבד לחלוטין על קו 5 המטרים, כבש מקרוב את ה-1:3 והשלים צמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully