וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדים בחולון זעמו על ההיגיינה; המנהלת: "הביאו את זה על עצמם"

20.10.2021 / 12:18

הקהל הסגול נדרש להשתמש בשירותים כימיים, ללא מתקן לשטיפת ידיים, במשחק החוץ השבוע נגד עירוני נס ציונה. מנכ"ל מנהלת הליגה הבהיר כי המצב נוצר לנוכח דרישת המשטרה, בעקבות ההתנהגות בביקורם האחרון בלב המושבה

הפועל חולון עלתה השבוע למאזן 0:2 בליגת העל, לאחר שניצחה בחוץ את עירוני נס ציונה, אבל אוהדיה יצאו מהאולם בלב המושבה בתחושה לא נוחה, בלשון המעטה.

"לקהל שלנו, כ-200 אנשים, הוקצו שני תאים של שירותים כימיים, ללא ברז לשטיפת ידיים, בניגוד לאוהדי הקבוצה הביתית שזכו ליהנות משירותי האולם", סיפר אוהד חולון (שמו המלא שמור במערכת) במכתב תלונה שהעביר למנהלת הליגה ולהנהלת נס ציונה. "החוויה היית נוראית ותחושת ההשפלה היית גדולה. הרגשתי שמתייחסים אלינו כמו לחיות. להקצות שני לכל כך הרבה אוהדים זה בושה, זלזול וסיכון חיי אדם עקב צפיפות, אך דבר חמור לא פחות הוא להקצות שירותים כימיים ללא תנאי בסיס של שטיפת ידיים. זאת כבר בושה הרבה יותר גדולה.

"בשנת 2021, אנשים שמגיעים למשחק כדורסל צריכים לחוות ולסבול תת תנאים אלו?", המשיך האוהד במכתבו. "מה עם שמירת הבריאות של הציבור? התחושה הייתה נוראית. איך אנשים היו יכולים ללכת לאכול משהו במזנון עם ידיים מלוכלכות. מדוע אנשים וילדים, שהגיעו אחרי יום עמוס, היו צריכים להישאר רעבים מכיוון שלא רצו לאכול עם ידיים מזוהמות? מי מוכן לקחת את האחריות על ילד/מבוגר שהיה מקבל קלקול קיבה עקב זיהום? מדוע אנשים שהיו בקהל נאלצו להתאפק? איך בשנת 2021, אחרי משבר בריאותי של קורונה, כשבפרסומת שמים דגש רב על שמירת היגיינה, לא שמים דגש על התנאים האלה באולם כדורסל?".

אוהדי הפועל חולון בגן נר. לילך וייס רוזנברג
"בשנת 2021, אנשים שמגיעים למשחק כדורסל צריכים לחוות ולסבול תת תנאים אלו?"/לילך וייס רוזנברג

מנכ"ל מנהלת הליגה, שלומי פרי, הגיב לפנייתו של האוהד בשם המנהלת ובשם נס ציונה. "הקבוצה פעלה על פי הוראת המשטרה, שדרשה הפרדה מוחלטת בין קהלי האוהדים של נס ציונה וחולון, דרשה מספר חסר תקדים של 35 שוטרים ו-30 סדרנים, וכן דרשה מהקבוצה להתקין שירותים כימיים לאוהדי חולון", ענה במכתב רשמי משלו.

מה שהרגיז אוהדים בחולון היה המשפט הבא, שנתפס בעיניהם כהטלת אחריות עליהם למצב. פרי הסביר כי "המשטרה העמידה דרישות אלו, לדבריה, בשל התנהגות אוהדי הפועל חולון באולם בנס ציונה במשחק הפלייאוף בעונה שעברה, כך שלמעשה אוהדי חולון הביאו את התנאים המגבילים על עצמם".

"במשחקים הבאים", הבהיר מנכ"ל המנהלת, "לא תידרש הפרדת קהל, ואוהדי הקבוצות היריבות יוכלו להשתמש בשירותים הרגילים. במידה שעירוני נס ציונה תידרש על ידי המשטרה להפרדת קהל במשחקים נוספים בהמשך העונה, הקבוצה תדאג להתקין גם מתקן לשטיפת ידיים, והיא מתנצלת שלא כך היה במשחק האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully