וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אבי ריקן הפצוע יצא: מכבי ת"א מנסה להתגבש בהלסינקי

20.10.2021 / 11:48

הצהובים, מלווים בקשר הוותיק לאור מעמדו וחשיבותו לחדר ההלבשה וכן ובנציג הבעלים ג'ק אנגלידיס, דרוכים לקראת המפגש נגד ה.י.ק הלסינקי. עידן נחמיאס ישוב להרכב?

אחרי טיסה ישירה בת חמש שעות, נחתה אתמול (שלישי) מכבי תל אביב בפינלנד והתעוררה הבוקר למזג אוויר קר וגשום בהלסינקי. אחר הצהריים תקיים הקבוצה את האימון היחיד והמסכם שלה לקראת המשחק מול ה.י.ק. הלסינקי במסגרת שלב הבתים של הקונפרנס ליג (17:30, ישיר בספורט1).

אחרי הניצחון על אלשקרט הארמנית במחזור הראשון והתיקו שהושג באוסטריה מול לאסק לינץ, מכוונים במכבי תל אביב לניצחון מחר בבולט ארנה גם כדי לשמור על פסגת הבית, אבל גם כדי להפוך את הרושם הרע שהותירה הקבוצה אחרי ההפסד למכבי נתניה בשבת האחרונה. בקבוצה מאמינים שהשחקנים לקחו קשה את התבוסה בנתניה ויבואו מחר באנרגיות אחרות לגמרי במטרה לקחת שלוש נקודות ולחזור לארץ למשחק מול מ.ס. אשדוד ביום שני במצב רוח משופר.

אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הצטרף כדי לתמוך בחבריו ולגבש את חדר ההלבשה. אבי ריקן/ברני ארדוב

לנסיעה לפינלנד הצטרף לראשונה זה שנתיים נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס, שנמצא עם הקבוצה ב-24 השעות האחרונות ומקיים שיחות עם המאמן פטריק ואן לוון ועם חלק מהשחקנים. אנגלידיס הצטרף אל המנכ"לית שרון תמם, היועץ המשפטי עורך הדין מורן מאירי ומנהל מחלקת הכדורגל ברק יצחקי שיוצאים קבוע לכל נסיעה של הקבוצה באירופה. במכבי תל אביב החליטו להוציא לפינלנד גם את אבי ריקן, אפילו שהוא לא כשיר לשחק מחר, כדי שעוד שחקן בכיר בקבוצה, שנחשב לאחד המובילים מבחינה חברתית, יהיה עם השחקנים. היחיד שלא המריא הוא מאור קנדיל שעדיין לא מתגבר על הפציעה שלו.

על האווירה בקבוצה אמר אחד השחקנים: "תחושה של דריכות אחרי ההפסד בשבת לנתניה וכל העניין התקשורתי שהיה סביבנו. אנחנו צריכים להתאפס ולהתעשת. יש כאן שחקנים טובים שצריכים לייצר יציבות חיובית".

עידן נחמיאס מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
החלטה לגביו תתקבל לאחר האימון המסכם בהלסינקי. עידן נחמיאס/מאור אלקסלסי

בכל הנוגע להרכב שיפתח מחר, עדיין לא ברור אם עידן נחמיאס ישוב למרכז ההגנה. המשחק ייערך על משטח דשא סינטטי ורק אחרי האימון הערב יחליט ואן לוון אם לעלות איתו באחד עשר.

הרכב משוער: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, לואיס הרננדס, שרן ייני, אנריק סבוריט, דן גלזר, עדן שמיר, גבי קניקובסקי, ברנדלי קובאס, מתן חוזז, סטיפה פריצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully