וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טוטאל פוטבול 2.0": אירופה שוב מאוהבת במופע של אייאקס וטן האח

ה-0:4 הגדול על דורטמונד גרר שבחים למאמן: "גרסה משופרת של הקבוצה שהגיעה לחצי הגמר". השוער בן ה-38 שבר שיא מול הולאנד: "לא האמנתי שזה אפשרי"

אירופה שוב מתאהבת באייאקס, ששוב נראית כמו אחת הקבוצות המלהיבות והמהנות בעולם. ה-0:4 הגדול אמש (שלישי) על אייאקס שמר את אלופת הולנד על מאזן מושלם בבית ג', והוכיח שהיא בנויה להתמודד גם עם קבוצות גדולות וכוכבים גדולים, עם כדורגל יצירתי ותכליתי מבית המדרש של אריק טן האח.

המאמן ההולנדי סחט מחמאות בכל רחבי אירופה אחרי ההצגה הסוחפת. "טן האח הופך את אייאקס להצגה הטובה באירופה", קראה הכותרת ב"דיילי מייל". ב"אס" ציינו ש"הכדורגל מאוהב באייאקס", ובתקשורת ההולנדית כבר הציבו לקבוצה רף גבוה: להתעלות מעל ההישגים של הקבוצה המרשימה של עונת 2018/19, שהגיעה לחצי גמר ליגת האלופות והציגה שלל כוכבים צעירים כמו פרנקי דה יונג, מתייס דה ליכט ודוני ואן דה בייק שנמכרו בסכומים גבוהים לאחר מכן.

"זאת קבוצה יותר טובה מאייאקס 2018/19. היא יותר בטוחה בעצמה, עם שחקנים יותר מנוסים, עם מאמן שצבר עוד ניסיון וחכמה. אפשר לצפות מהקבוצה הזאת להגיע רחוק", ציינו ב-VP.

טן האח לא ידע את נפשו מרוב אושר בסיום, ואמר ש"זה היה משחק יוצא מהכלל, הכל עבד לנו, כמו בחלום. החזקנו בכדור מצוין, שמרנו אותם כמו שצריך, לחצנו גבוה, ניצלנו הזדמנויות".

שחקני אייאקס חוגגים. רויטרס
טוטאל פוטבול. אייאקס חוגגת/רויטרס

המטרה מספר אחת של אייאקס הייתה להגביל את ארלינג הולאנד, והם עמדו בה בגדול. רמקו פאסבר, שוער אייאקס בן ה-38, היה חתום על נתון חסר תקדים: הוא הפך לשוער הראשון שעוצר שלוש בעיטות של החלוץ הנורבגי האימתני למסגרת במשחק אחד.

"זה אומר הכל, לא?", אמר פאסבר בסיום. "קשה מאוד לעצור אותו, ולמען האמת לא האמנתי שאצליח לעשות את זה. הוא מסוגל לבעוט מכל טווח, התנועה שלו בלתי פוסקת והוא מהיר כמו שד. למזלנו, צמצמנו את הפגיעה ממנו למינימום".

טן האח החמיא גם כן לפאסבר ואמר: "ידענו שאי אפשר לנטרל את הולאנד לגמרי, אבל עשינו עבודה גדולה איתו. פאסבר היה נפלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully