וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג נגד לה פמיליה: "אם הרשויות לא יתעוררו, בקרוב תוקם ועדת חקירה"

19.10.2021 / 14:56

בעלי בית"ר ירושלים הגיב לאירועי האלימות: "מופע בלהות, התנהגות בזויה, הורים שולחים ילדים לכדורגל בלי לדעת איך יחזרו, חייבים שכולם יירתמו למלחמה". שר הספורט טרופר הודיע ששוחח עם יו"ר המנהלת ויו"ר ההתאחדות במטרה לרתום את הגופים להאצת המלחמה באלימות

משה חוגג מגיב לאירוע האלים של לה פמיליה ביציעי בית"ר ירושלים/בית"ר ירושלים

משה חוגג, הבעלים של בית"ר ירושלים, הגיב היום (שלישי) בצורה נסערת לאירועי אתמול בבלומפילד, כשאוהדים מארגון "לה פמיליה" תקפו אוהדים אחרים של בית"ר שעודדו את השחקן המוסלמי של הקבוצה, קמסו מארה.

חוגג: "אמש חווינו מופע בלהות בבלומפילד. אני רוצה להביע צער ולהתנצל בפני הפצועים ומי שנפגע מההתנהגות הבזויה של ארגון לה פמיליה, רוצה להגיד סליחה להורים ששולחים את הילדים למגרשים בלי ביטחון ובלי לדעת איך יחזרו.

"מבחינתי לה פמיליה זה ארגון טרור, אני נלחם בו תקופה ממושכת. נאבקתי לבד, ולבד אי אפשר. אם הרשויות לא יתעוררו, בעתיד הלא רחוק תקום ועדת חקירה. תקראו ת הכתובת על הקיר, מישהו צריך להתמודד עם זה. אנחנו לא משטרה, לא הממשלה, אי אפשר להילחם בהם לבד. תבינו, מדובר בקבוצה די קטנה, היא קטנה, וקיצונית מאוד, גזענית, לקחה את המועדון כבי ערובה, והם פוגעים בכל הכדורגל ובכל הספורט. זו זעקה לעזרה: שר הספורט, תכניסו תרבות לספורט. לא יכול שנתחנן לאנשים לא לתת להם להיכנס.

לאור האלימות והתפרעויות האוהדים החריגות בבלומפילד, מה צריך לעשות אם מקרה דומה יחזור?

הפסקת המשחק עד לרגיעה
סיום המשחק והפסד טכני
המשך המשחק וקנסות כבדים
המשך המשחק ועונש רדיוס
656 משתתפים

"אנחנו יודעים מי האנשים האלה, את השמות האלה, ומבקשים שלא יכניסו אותם למגרשים. מבקשים מההתאחדות לכדורגל, מהמנהלת, ממשרד הספורט - חייבים את כולם כדי להילחם. אחרת אפשר לסגור את הענף. אם אישה על קביים מותצאת את עצמה בבית חולים, צריך לשים לזה סוף. תתעוררו.

"אני רוצה לפנות לרוב המכריע - האנשים האלה עושים לכם נזק. משייכים אתכם לקבוצה הבזויה הזאת. אסור לכם להמשיך לשתוק. הקבוצה הזאת היא רק שלכם. היא לא של לה פמיליה, היא שלכם. אתם חייבים להפסיק לשתוק. תנו גב למלחמה".

כחלק מהניסיון להיאבק באלימות ובגזענות, הודיעה בית"ר ירושלים על מכירת כרטיסים במחיר אחיד של 50 שקלים למשחק ביום ראשון נגד הפועל חיפה. "זה לא הזמן לדיבורים - זה זמן למעשים. כולנו מזועזעים מאירועי האלימות שהתרחשו אמש בתוך יציע האוהדים שלנו. לנו כאוהדים, כמועדון וכחברה בכלל אסור להשלים עם מעשים כאלה ועלינו לעוקרם מהשורש. לכן, מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים מכריז על מפגן תמיכה - נגד האלימות ובעד אוהדי הקבוצה שנפצעו באירועי בלומפילד. ביוום ראשון מפסיקים לשתוק!", נכתב ברשתות החברתיות של המועדון.

עוד בוואלה!

"אווירה של פיגוע": עדויות מהטרור של "לה פמיליה" ביציע בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
עימותים ביציע אוהדי בית"ר ירושלים בעקבות ניסיונות לעודד את קמסו מארה/סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

שר הספורט חילי טרופר הודיע ששוחח עם יושב ראש מנהלת הליגות לכדורגל ארז כלפון ויושב ראש ההתאחדות לכדורגל אורן חסון במטרה לרתום את הגופים להאצת המלחמה באלימות במגרשים. לאחר השיחה אמר טרופר: "עלינו להאבק באלימות בספורט בכל הכלים העומדים לרשותינו. אני מודה ליו"ר המנהלת ארז כלפון ויו"ר ההתאחדות אורן חסון על הרתמותם, יחד נפעל למען המטרה החשובה. לא ניתן למתפרעים האלימים לפגוע בספורט הישראלי".

יו"ר המנהלת כלפון אמר: "מול אלימות גואה ניתן להתמודד רק בעזרת שיתופי פעולה ומהלכים תקדימיים שייצרו הרתעה. השר טרופר הוא שותף לדרך הזו ולהתמודדות נגד המיעוט האלים בספורט שלנו. אנו נוודא, בעבודה קשה ומתמשכת, שאירועים כמו אמש ייפסקו לאלתר, בעבודה קשה ומתמשכת מול השותפים הנוספים באמצעות פעילות ממושכת ורציפה להתמודדות עם האלימות. אנו דורשים ומצפים שהמשטרה תפעל עם כוחות מתוגברים נגד העבריינים במגרשים לאורך כל השנה".

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
משה חוגג/דני מרון

יו"ר ההתאחדות לכדורגל חסון הוסיף לדברי חוגג והמועדון: "מזה תקופה ארוכה אנו עדים להתגברות משמעותית באירועים האלימים במגרשי הכדורגל. התרענו על כך מעל לכל במה אפשרית, נאבקנו בכלים העומדים לרשותנו והגיעה העת לומר בקול רם כי אין די בכך. הרוב הטוב של האוהדים סובל ממיעוט אלים, עברייני, שבינו לבין אהבת המשחק אין דבר. ההתאחדות לכדורגל תוביל יחד עם כל גורם אמיץ דיו מאבק שיש בו כדי לעקור את הגזענות והאלימות מהמגרשים. בשיחה המשותפת עם שר התרבות והספורט העלינו רעיונות מעשיים ואפקטיביים למלחמת החורמה בנגע המאיים ואני יודע כי הוא נחוש להוביל לשינוי המציאות האיומה הזאת וביכולתו לחבר בין כל הגורמים הרלוונטיים במדינת ישראל כדי שאוהבי המשחק ובני התרבות יהיו בצד המנצח. אני וכל אחד מאנשי ונשות ההתאחדות לכדורגל מחויבים למאבק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully