וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאס לסור: "מקווה שמכבי תל אביב תרצה אותי מעבר לחוזה שלי"

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 12:20

הסנטר שחתם על חוזה זמני לחודשיים, התייחס לעתידו בריאיון בצרפת: "ההצעה שלהם הכי קסמה לי, למרות שזה חוזה זמני". על מונאקו: "הם לא הציעו לי חוזה שמכבד אותי, אחרי זה הם החתימו את מייק ג'יימס"

מתיאס לסור הגיע למכבי תל אביב על תקן של סותם חורים זמנים, עד שאנטה ז'יז'יץ יחזור מהפציעה שלו. אלא שהסנטר הצרפתי מציג יכולת טובה שעשויה להשאיר אותו במועדון הצהוב גם מעבר לחוזהו המקומי. לסור, שהצטיין בניצחון היורוליג על וילרבאן, ערך ריאיון בארצו והתייחס להתאקלמות במועדון הצהוב.

"אני מרגיש טוב מאוד במכבי תל אביב, צריך להתחיל לנצח. לא מצאתי עד עכשיו קבוצה שהתאימה לי. היו הרבה דברים שלא בשליטתי", אמר לסור, "הגורל שלנו לפעמים בידיים של אנשים אחרים, אנחנו לא יכולים לעשות הרבה בנידון".

לוקה מיטרוביץ' שחקן הכוכב האדום בלגרד מול מתיאס לסור שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
יישאר במכבי תל אביב עד סוף העונה? לסור/דני מרון

על ההחלטה להגיע למכבי תל אביב בחוזה זמני: "הסוכן שלי הציע לי כמה אופציות שלא אהבתי. העדפתי לחכות להצעה אטרקטיבית, למרות שמדובר בחוזה לחודשיים בלבד, מאשר לחתום במקום אחר".

לסור חשף: "התכוונתי להישאר במונאקו ולהאריך חוזה. המשפחה שלי נהנתה מאוד שם. הסתדרתי עם המאמן ועם כולם. הייתה לנו עונה טובה, באמת חשבתי שאמשיך במונאקו ואשחק איתה ביורוליג. אבל כמו שאמרתי, יש הרבה דברים שאני לא שולט בהם. הם הציעו לי חוזה שלא הייתי יכול לקבל. לאחר מכן ראיתי שהם היו יכולים להציע לי שכר גבוה יותר כי הם החתימו שחקנים על חוזים שמנים. אני לא מדבר על מייק ג'יימס, אני חושב שהייתי צריך לקבל יותר. זה לא עניין של כסף, אלא יוקרה והרגשה שרוצים אותך".

על מכבי תל אביב: "זו הייתה האופציה הכי טובה שלי. נראה בנובמבר אם מכבי תל אביב תרצה שאשאר, נדבר. אם היא לא תהיה מסופקת ממני, או שלא נמצא את העמק השווה, נחפש קבוצה אחרת". לסור הספיק כבר לשחק בשלושה משחקי יורוליג עם מכבי תל אביב. הוא היה פקטור משמעותי בניצחון בצרפת על וילרבאן ובינתיים רושם ממוצע דו ספרתי של 11.7 נקודות למשחק (רק ווילבקין וננאלי מקדימים אותו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully