וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנסו פאטי צפוי לחתום על חוזה חדש עד 2026

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 12:47

אחרי שחוזהו של פדרי הוארך, ברצלונה קרובה לסיכום עם כוכב צעיר נוסף. טילמאנס מלסטר על הכוונת, אגוארו יפתח מול ריאל מדריד?

אחרי רעידת האדמה בקיץ והמעבר הסנסציוני של ליאונל מסי מברצלונה לפריז סן ז'רמן, הקטלאנים סימנו יורש לגדול שחקני הקבוצה בכל הזמנים. אנסו פאטי, שחזר מפציעה ארוכה במיוחד, נראה נהדר מאז שחזר ובמשחק מול ולנסיה הוא כיכב עם שער יפהפה וסחיטת פנדל ב-1:3 ביום ראשון. פאטי בן ה-18 בלבד כבר הצהיר שהוא רוצה להישאר בבארסה, ועל אף הקשיים הכלכליים של המועדון והחיזור של ענקיות היבשת אחריו נראה כי הוא יישאר בקאמפ נואו ויחתום על חוזה חדש עד 2026.

אנסו פטי עם פאדרי. Pedro Salado, GettyImages
פדרי האריך חוזה, גם פאטי יאריך בקרוב?/GettyImages, Pedro Salado

בקטלוניה דיווח כי הלילה נערכה פגישה בין המנהל הספורטיבי של ברצלונה, מתאו אלמני, לבין סוכן העל ונציגו של פאטי, ז'ורז'ה מנדש. הסוכן נפגש השבוע עם משפחתו של השחקן וסיפר כי אז הצדדים היו רחוקים מסיכום, אך כל הצדדים האמינו כל בסופו של דבר העסקה תיסגר. זכור, בבארסה כבר הודיעו על הארכת חוזהו של פדרי ופאטי הוא כרגע הנכס הצעיר הכי גדול של הקבוצה והעובדה שהוא קיבל את החולצה מספר 10 אומרת הרבה מאוד.

שחקן לסטר סיטי יורי טילמאנס. רויטרס
נחשק מאוד, אבל יקר לברצלונה? טילמאנס/רויטרס

ומה לגבי חיזוק? ב"אל מונדו" טוענים שברצלונה חושקת ביורי טילמאנס, הקשר המצוין של לסטר ונבחרת בלגיה. אלא שהמצב הכלכלי הרעוע מקשה מאוד על המועדון, בעיקר לאור העובדה שהבלגי זוכה לחיזורים מצד מועדונים גדולים ביבשת. עוד שחקן שנמצא על הכוונת כבר הרבה זמן הוא ראחים סטרלינג, אך זה עשוי להגיע רק אם מנצ'סטר סיטי תסכים להשאיל אותו. הקיצוני של נבחרת אנגליה סומן כמחליפו של עוסמאן דמבלה, שמאז שהצטרף לבארסה מעביר את זמנו בעיקר בשיקומים מפציעות.

כך או כך, בבארסה בונים בינתיים על מה שיש וכעת במועדון הרבה יותר אופטימיים לאור החזרה של אנסו פאטי וגם סרחיו אגוארו. הארגנטינאי ערך את טבילת האש שלו כמחליף מול ולנסיה ובספרד מעריכים שקומאן עשוי לפתוח בקלאסיקו עם טריו התקפי שיורכב מאגוארו, פאטי וממפיס דפאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully