וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בנט זה אח" בעברית: המפגש בין נפתלי בנט לאנתוני בנט

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 12:18

ראש הממשלה התארח באימון הפועל ירושלים, וגייס את הכוכב הקנדי שנושא את אותו שם משפחה. השניים נפרדו באליהופ להטבעה

ב-2013, כשאנתוני בנט נבחר במקום הראשון בדראפט ה-NBA, מיהר שר הכלכלה דאז נפתלי בנט לברך אותו בפוסט שנשא את סיסמת הבחירות שלו - "בנט זה אח".

הבוקר (שלישי), שמונה שנים מאוחר יותר, נפגשו השניים בסיטואציה שספק אם מי מהם יכול היה לדמיין אז: נפתלי בנט, כראש הממשלה, הגיע לבקר באימון הפועל ירושלים, שבה משחק כיום אנתוני בנט. אנשי ירושלים העניקו לראש הממשלה גופייה מספר 1 של הקבוצה, וכדור חתום בידי השחקנים.

כמעט מיותר להבהיר שבין השניים אין באמת קשר משפחתי, אבל שם המשפחה המשותף הפך את המפגש לפיקנטי. ראש הממשלה פיטם את הכדורסלן הקנדי באליהופ להטבעה, ואף העביר לו שיעור קצר בעברית - כשלימד אותו לומר "בנט זה אח".

בניגוד לנוהג הרגיל, שבו קבוצות נהנות מיום חופשי לאחר משחק - האדומים התייצבו בארנה בשעת בוקר מוקדמת, אף שהביסו אמש את הפועל באר שבע 72:90 במסגרת ליגת העל.

בביקור אמר בנט: "זה משמח מאוד לראות שהחיים חוזרים למסלולם, אתמול היה משחק מוצלח עם ניצחון והרבה מאוד אוהדים. נעשה הכל כדי שגם בהמשך נוכל לקיים את הספורט, במקביל לגלים שעלולים להגיע. אנחנו יושבים ומוצאים את הפתרונות הכי יצירתיים כי ספורט זה שמחת חיים, ספורט זה בריאות, ספורט זה בריאות הנפש. ספורט זה גם תעסוקה ומקור כלכלי להרבה מאוד אנשים, וזה חשוב לא פחות מהטיפול בקורונה עצמה".

שר התרבות והספורט, חילי טרופר: "אני מודה לראש הממשלה על הגיבוי לאורך כל הדרך ועל הבחירה שלו לאפשר לספורט להישאר פתוח. זה נכון כלכלית עבור אלפי אנשים שמתפרנסים בתחום וזה נכון ערכית, עבור מאות אלפי אוהדים שיכולים להגיע ולהתרגש ממשחקים. הודות להחלטת הממשלה לשמור את הספורט פתוח אנחנו יכולים לפתוח את העונה ביחד איתכם בהתרגשות גדולה תוך שמירה על בריאות האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully