וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע הפסידה לסראגוסה אחרי הארכה, הפועל אילת נכנעה לקייב

הקבוצה של גיא קפלן סיימה ערב דרמטי עם הפסד 91:90 אחרי 45 דקות. אילת שמטה יתרון דו ספרתי והפסידה לאוקראינים 86:78

הקבוצות הישראליות המשיכו היום (רביעי) את השתתפותן ביורופקאפ ושתיהן חוו ערב מאכזב שכלל איבודי יתרון דו ספרתי והפסדים. הפועל אילת נכנעה לקייב באסקט, בעוד הפועל גלבוע הפסידה לסראגוסה אחרי הארכה.

שחקן הפועל אילת צוף בן משה. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
רבע אחרון לא טוב של אילת. צוף בן משה/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

הפועל אילת - קייב באסקט 86:78

רבע אחרון לא טוב עלה לקבוצה מהדרום בהפסד ראשון ביורופקאפ העונה. אילת עוד הוליכה 40:49 ברבע השלישי, אבל במצב של 53:58, היריבה שלה יצאה לריצת 2:15 שסימנה לה את הדרך לניצחון. הקבוצה של אריאל בית הלחמי פיגרה ב-9, הצליחה להוריד למינוס 5 לפני הסיום, אבל לא התקרבה יותר מזה.

ג'סטין פאטון שסיים עם 23 נקודות ו-8 ריבאונדים, הוליך ארבעה אילתים שקלעו בספרות כפולות. זה נמשך עם ברייון אלן (17 ו-10 אסיסטים), רומלו וייט (16 ו-9 ריבאונדים) וצוף בן משה (11). אייברי וודסון הוביל את הקלעים של קייב עם 20 נקודות, ארטיום קובאלוב ומייקל קאפי סיימו עם 11 כל אחד.

לונדון פראנטס שחקן גלבוע/גליל. אתר פיב"א, אתר רשמי
27 נקודות ו-8 אסיסטים לא הספיקו. פראנטס/אתר רשמי, אתר פיב"א

הפועל גלבוע/גליל - סראגוסה 91:90 (הארכה)

הפסד דרמטי לקבוצה הישראלית, שהוליכה לאורך מרבית המשחק, אבל שמטה את היתרון לקראת הסיום ונכנעה בפעם השנייה בזירה היבשתית. גלבוע כבר הגיעה ל-10 הבדל, אבל לא הצליחה לברוח וברבע האחרון סראגוסה התקרבה ואף הפכה.

הדרמה הגיעה לשיאה לפני הבאזר האחרון. 6 שניות לסיום מובלי קבע 75:78 לסראגוסה מהקו, אבל נועם אביבי סחט עבירה בזריקה מחוץ לקשת, קלע 3 זריקות מהקו ושלח את המשחק להארכה. בתוספת הזמן סטן אוקוייה ומובלי נתנו את הטון וסראגוסה ניצחה לבסוף על חודה של נקודה.

לונדון פראנטס הוביל את גלבוע עם 27 נקודות ו-8 אסיסטים, נועם אביבי תרם 20 ו-10 בנקודות וריבאונדים, סשה קיליה ג'ונס סיים עם 18 ורוני הארך קלע 8 והוריד 13 ריבאונדים. בצד השני מובלי רשם משחק מפלצתי של 16 נקודות, 11 אסיסטים ו-10 ריבאונדיםו וסטן אוקוייה קלע 23.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully