וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראדלי ביל על דני אבדיה: "היום 'ירדתי' עליו, שיהיה יותר אגרסיבי"

הישראלי התבשר כי הוויזארדס החליטו להשאירו גם לעונת 2022/23, כוכב הקבוצה הזכיר לאבדיה שבונים עליו: "נאתגר אותו השנה, נרצה שהכדור יהיה אצלו בידיים יותר בהתקפה"

אחרי הדיווחים על כך בארצות הברית, גם סוכנו של דני אבדיה הודיע שוושינגטון החליטה לממש את האופציה על הישראלי, שיישאר לעונה שלישית לפחות במועדון, שבחר אותו במקום התשיעי בדראפט הקודם. כזכור, אבדיה רשם את הישג השיא כישראלי שנבחר הכי גבוה בדראפט והפך לשחקן חמישייה בעונת הרוקי שלו. אבדיה רשם ממוצעים של 6.3 נקודות ו-4.9 ריבאונדים למשחק, אבל פציעה בקרסול קטעה לו את העונה, כאשר רק השבוע הוא חזר לפעילות עם הקבוצה.

ההודעה של הסוכנות של אבדיה

על פי חוזה הרוקי שלו, אבדיה אמור להרוויח כ-4.9 מיליון דולר והוא יקווה לשדרג את המספרים שלו העונה בקבוצה, שסבלה מאוד מהקורונה בעונה החולפת ואיבדה את ראסל ווסטברוק, שעזב לפרויקט של הלייקרס.

כמו כן, על פי התקשורת בוושינגטון הוויזארדס עומדים לממש את האופציה גם על רוי האצ'ימורה לעונה רביעית. במקרה הזה מדובר בהחלטה משמעותית יותר מבחינת הווזיארדס, לאור העובדה שבקיץ הבא האצ'ימורה מתחיל עונה רביעית, והוא יוכל לחתום על הארכת חוזה שתיכנס לתוקף מתחילת העונה החמישית.

שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה בראדלי ביל. צילום מסך, צילום מסך
שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה בראדלי ביל/צילום מסך, צילום מסך

בראדלי ביל נשאל על חזרתו של דני אבדיה, ואמר שהישראלי מסתגל לקצב המהיר ב-NBA: "המשחק כבר האט עבורו יותר. אנחנו רוצים לשלב אותו בשני צדי המגרש, כי לו את הגוף ויש לו את הגודל לשמור על שחקנים גדולים ואת שחקני העמדה 4-3 הוורסטילים. נאתגר אותו בזה, וגם בהתקפה במקביל, כי נרצה שהכדור יהיה אצלו בידיים יותר, לפיקנ'רולים. למעשה, היום קצת 'ירדתי' עליו, אמרתי לו שהוא חייב להיות יותר אגרסיבי. אנחנו שמחים שהוא חזר בריא, אנחנו צריכים אותו. נקווה שיתחיל טוב את העונה השנייה, ואני אהיה שם לדחוף אותו".

ביל אף אמר ש"יש לנו קבוצה ברמה גבוהה, יש שחקנים שחוזרים, אני חושב שנהיה ממש ממש טובים. אני חושב שאנחנו רוצים להגיע לפלייאוף, עם יתרון ביתיות, ואנחנו יכולים להיות ברמה הזאת. אנחנו עוד לא שם, צריך לעבוד ולפתח את היציבות הזאת, אבל ראינו כמה חמישיות שהעמדנו שהיו מוצלחות מאוד, וננסה למצוא את זה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully