וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון עלתה ל-1:2 על יוסטון ב-ALCS

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 8:12

עוד חגיגה התקפית של הגרביים: גרנד סלאם של קייל שוורבר ו-4 הומראנים בסך הכל סידרו 3:12 ביתי ומוחץ. הלילה: שתי הסדרות בפעילות

בוסטון התקרבה הלילה (בין שני לשלישי) מרחק שני ניצחונות בלבד מחזרה לוורלד סיריס לאחר שהביסה 3:12 את יוסטון והשלימה מהפך ב-ALCS.

שתי הקבוצות ייפגשו שוב בפנווי פארק בין שלישי לרביעי (3:08), כאשר עוד קודם לכן תנסה האלופה לוס אנג'לס דודג'רס לחזור לסדרה מול אטלנטה כאשר תארח את משחק 3 (0:08).

בוסטון - יוסטון 3:12 (1:2 לרד סוקס בסדרה)

במשחק 2 בטקסס ההתקפה של הגרביים התעוררה מוקדם עם צמד גרנד סלאמים וגם הפעם, הבעיות של יוסטון בהגשה היו בעוכריה והיא ראתה את המארחים בונים יתרון מהיר ומוקדם.

הגיבור של בוסטון במשחק הזה היה קייל שוורבר, שביתרון 0:2 באינינג השני חבט לגרנד סלאם נוסף, על הראש של חוזה יורקידי. באינינג הבא כריסטיאן ארויו העיף כדור ליציע וכבר העלה ל-0:9 ולא הרבה השתנה משם והלאה למרות הומראן מצמק בן שלוש ריצות של קייל טאקר באינינג הרביעי, כאשר עד לסיום משיגים ג'יי די מרטינז ורפאל דברס הומרים משלהם.

אדוארדו רודריגז רשם שישה אינינגים לא רעים עבור בוסטון, עם שבעה סטרייקאאוטים. יוסטון תצטרך להגיב במשחק 4, לפני שהסדרה בורחת לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully