וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת קשה על יונייטד: "קבוצה מזעזעת, השחקנים כמו תינוקות"

הפרשן ושחקן העבר של השדים האדומים גארי נוויל יצא במתקפה על כוכבי המועדון: "השחקנים מגיבים בצורה רעה, הקבוצה מנותקת"

מנצ'סטר יונייטד ממשיכה לגלות חוסר יציבות, ולאחר ה-4:2 שספגה במחזור הפרמיירליג האחרון מול לסטר. שחקן העבר של הקבוצה והפרשן בהווה גארי נוויל, מתח ביקורת חריפה על היכולת של השחקנים תחת המאמן אולה גונאר סולשיאר, לצדו שיחק בשדים האדומים עד לפני כשני עשורים.

"מנצ'סטר יונייטד מזעזעת מכל הבחינות", אמר נוויל בתכנית הטלוויזיה של סקיי ספורט. "במחצית השנייה מול לסטר, נראה היה כאילו היריבה יכולה להבקיע בכל התקפה. יש מרווחים בכל מקום, זו פשוט קבוצה נוראית לצפייה. השחקנים חושבים שהם יותר טוב ממה שהם באמת".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד עם מאמנו אולה גונאר סולשיאר. רויטרס
"סולשיאר חייב להוכיח שהוא יכול לגרום לשחקנים מהטופ העולמי לעבוד קשה". סולשיאר עם רונאלדו/רויטרס

מגן העבר המשיך: "שחקנים אינדיבידואלים עושים טעויות, אבל פה מדובר בקבוצה מנותקת. השחקנים מגיבים בצורה רעה מאוד ברגע שהם מבקיעים. הם כמו תינוקות. אם הם מצליחים לכבוש, הם מנפחים את החזה ונהיים יהירים. זו טעות כל כך בסיסית בהתנהלות. אין להם סגנון או זהות, רק שחקנים מאוד מוכשרים שפרקו עול".

נוויל התייחס לפיתרון האפשרי למצב: "אני לא מאמין שהבעיה טמונה בפול פוגבה כמו שרבים אומרים. ראיתי את שחקני ההתקפה מתרוצצים על המגרש, וזה חייב להיפסק. סולשיאר חייב להוכיח שהוא יכול לגרום לשחקנים מהטופ העולמי לעבוד קשה. שחקני ההתקפה של מנצ'סטר יונייטד לא מאורגנים, והם צריכים להתחיל להשקיע מאמץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully