וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר הגיע גם לליגה: אנאדולו הובסה 90:68 בידי פנרבחצ'ה

אלופת אירופה שמחזיקה במאזן 4:0 ביורוליג הובסה בדרבי בליגה הטורקית. לפני מכבי תל אביב: פנאתינייקוס ניצחה 78:92 את יוניקוס בליגה היוונית

צפו בניצחון של פנרבחצ'ה על אנאדולו

פנרבחצ'ה - אנאדולו אפס 68:90/ספורט1

אחרי המחזור הכפול ביורוליג, הקבוצות השונות שבו לליגות המקומיות בתקווה להשיג מומנטום לקראת מחזור נוסף במפעל האירופי. אלופת אירופה אנאדולו אפס, שצירפה הבוקר את אקס מכבי תל אביב אלייז'ה בראיינט, רשמה פתיחה מזעזעת לעונה האירופית עם מאזן 4:0 והערב (שני) היא נחלה מפלה גם בליגה הטורקית כאשר הובסה 90:68 בידי פנרבחצ'ה בדרבי של איסטנבול. ביוון, פנאתינייקוס ניצחה 78:92 בחזרה הגנרלית לפני המשחק מול מכבי תל אביב בחמישי.

תחילת הדרבי של איסטנבול הייתה צמודה, אך הפעם האחרונה שאנאדולו הובילה במשחק כולו היה 12:13 ברבע הראשון. לאחר מכן, המארחת נטלה את ההובלה ואת השליטה במשחק בדרך ליתרון 31:47 במחצית. הפער המשיך לצמוח ובשיאו הגיע ל-27 נקודות (45:72) בתחילת הרבע האחרון. לאחר 40 דקות, פנרבחצ'ה הסתפקה ב-22 הפרש "בלבד" וניצחה 68:90. המנצחת עלתה לראשות הטבלה והיא עם מאזן 0:4 בליגה, בעוד אנאדולו עם מאזן 1:3.

שחקן פנרבחצ'ה דישון פייר. האתר הרשמי של פנרבחצ'ה, אתר רשמי
ניצחון בדרבי לפנרבחצ'ה. דיישון פייר/אתר רשמי, האתר הרשמי של פנרבחצ'ה

רודריג בובואה היה הקלע המוביל במשחק עם 20 נקודות, אך זה לא הספיק כדי להימנע מתבוסה כואבת. חמישה שחקנים בשורות המנצחת קלעו בספרות כפולות, ומעל כולם בלט דווין בוקר עם 15 נקודות.

ביוון, פנאתינייקוס רשמה ניצחון ליגה ראשון אחרי שבמחזור הפתיחה נכנעה 81:71 לאריס. הקבוצה של דימיטריס פריפטיס הובילה לכל אורך המחצית הראשונה אך לא הצליחה לברוח לפער דו ספרתי. אחרי ההפסקה יוניקוס כבר התקשתה לעמוד בקצב מול קבוצת היורוליג כאשר ההפרש הגיע בשיאו ל-17 נקודות.

יואניס פפאפטרו הוביל את המנצחת עם 19 נקודות, בעוד נמניה נדוביץ' ואוקארו ווייט קלעו 16 נקודות. שחקן גלבוע/גליל בעונה החולפת, ג'הייבה פלויד, תרם 13 נקודות. יוג'ין ג'רמן בלט אצל המפסידה עם 25 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully