וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטלנטה כבר ב-0:2 ב-NLCS אחרי עוד ווקאוף מול הדודג'רס

עודכן לאחרונה: 18.10.2021 / 7:18

הברייבס בחצי הדרך לוורלד סיריס בזכות 4:5 ביתי דרמטי. ג'וק פידרסן חבט להומראן בן שתי ריצות ולבסוף, אדי רוסאריו הכניס את הריצה המנצחת. הלילה: בוסטון ויוסטון במשחק 3 (3:08)

ה-NLCS נמשך הלילה (בין ראשון לשני) עם עוד ניצחון דרמטי של אטלנטה, שכבר עלתה ל-0:2 בסדרה מול האלופה לוס אנג'לס דודג'רס. בין שני לשלישי (3:08) ייפגשו בוסטון ויוסטון בפנווי פארק למשחק 3 ב-ALCS.

אטלנטה - לוס אנג'לס דודג'רס 4:5 (0:2 לברייבס בסדרה)

הקבוצה מג'ורג'יה ניצחה בעונה הסדירה 18 משחקים פחות מהיריבה, אבל בגלל שזכתה בבית שלה בניגוד לדודג'רס, היא זו שנהנית מיתרון הביתיות ולפחות בינתיים, היא מנצלת אותו עד תום.

הברייבס רשמו ווקאוף לילה שני ברציפות והם כבר בחצי הדרך לוורלד סיריס (למרות שכדאי לזכור שבשנה שעברה הם הובילו 1:3 על LA באותו מעמד והפסידו בשבעה משחקים).

זה דווקא התחיל מצוין עבור האורחים עם הומראן בן שתי ריצות של קורי סיגר כבר באינינג הפותח, אבל דווקא מקס שרצר חטף הומראן משווה מג'וק פידרסן באינינג הרביעי ונטש אחרי 4.1 אינינגים בלבד ו-7 הכשות.

כריס טיילור השיב לדודג'רס את היתרון עם דאבל שקבע 2:4 באינינג השביעי, אבל האופי של אטלנטה עשה את שלו ואחרי שהיא השוותה בשמיני, היה זה סינגל של אדי רוסאריו ששלח פנימה את דנסבי סוונסון לריצה המנצחת.

הסדרה תימשך ב-LA בין שלישי לרביעי (0:08), כאשר ווקר ביולר ולוס אנג'לס ינסו לחזור לעניינים מול צ'רלי מורטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully