וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויליאם מוריסיי: "היה לי קשה לחזור אחרי כל כך הרבה זמן"

עודכן לאחרונה: 17.10.2021 / 16:38

לפני כחצי שנה חזר וויליאם מוריסיי לעולם ההיאבקות לאחר היעדרות של מספר שנים משבץ לב. כעת הוא מתארח בפודקאסט "טוטאל סלאם" ומודה: "לא הייתי בטוח שיזכרו אותי"

לפני כחצי שנה וויליאם מוריסיי (לשעבר ביג קאס ב-WWE) חזר לעולם ההיאבקות לאחר היעדרות בת מספר שנים בשל שבץ לב, כאשר חתם בארגון IMPACT ומאז הקריירה שלו נמצאת במומנטום חיובי.

המתאבק האמריקאי בן ה-35 שמתנשא לגובה של 2.13 מטר התארח בפודקאסט ההיאבקות "טוטאל סלאם" וסיפר לעדי כפיר ואבירן טוניס מדוע בחר לחתום דווקא ב-IMPACT, מה הציפיות שלו לעתיד, כיצד קווין נאש (דיזל) קשור, מה הוא היה רוצה לעשות בעידן "הדלת האסורה", ועוד.

על החתימה ב-IMPACT: "היה קשה לחזור לאחר כל כך הרבה זמן. לא הייתי בטוח איך יהיו התגובות, לא הייתי בטוח אם יזכרו אותי בכלל. אני זוכר ששאלתי את לוק גאלווס אם אנשים יזכרו מי אני בכלל, מה שהוא חשב שהיה משהו מגוחך. כשהתחלתי לכוון לקראת חזרה להיאבקות התחלתי לצפות בכל ארגון ומופע שיש כרגע בענף, מאוד אהבתי את מה ש-IMPACT עשו אם זה מבחינת מה שקורה בזירה, והפוטנציאל להתפתחות שם. גם לא מעט אנשים שהייתי חבר שלהם ב-WWE, ועדיין חבר שלהם, אנשים שעבדתי איתם שם, אלו אנשים שהייתי שמח להתאבק מולם שוב. חזרתי לראשונה להתאבק באירוע של גאלווס וסקוט ד'אמור (מנכ"ל IMPACT) היה באירוע הזה. יצא לנו לדבר ואהבתי מאוד את הרעיון להגיע ל-IMPACT, וגרמנו לזה לקרות".

על המטרות שלו בקריירה: "אני רוצה להיות אלוף העולם של IMPACT. אני רוצה להיות הבחור המרכזי, אני רוצה להיות הבנאדם שהפנים שלו על כל הפוסטרים, הבנאדם שהפנים שלו בכל הקידומים של הארגון, הבנאדם שבמרכז העניינים, אני רוצה להיות המתאבק הכי מרכזי. אני רוצה לייצג את IMPACT ברמה גלובלית לייצג את הארגון באופן מלא, זו המטרה שלי, זו השאיפה שלי ב-IMPACT. בעוד 5 שנים מהיום, אני אהיה בפסגת עולם ההיאבקות, אני אהיה הפנים של עולם ההיאבקות. אני לא יודע איפה זה יהיה, אבל זה משהו שאני מאוד מאמין בו".

על ההשוואות לקווין נאש: "אני כיוונתי שהפאוור בומב שלי יהיה כמו הג'קנייף שלו, זה בדיוק מה שתיכננתי שיהיה. קווין נאש זה מישהו שהערצתי. גם הייתה לי ההזדמנות לדבר איתו מספר פעמים, הוא נתן לי המון עצות טובות כשהתחלתי. כשנכנסתי לראשונה לעולם ההיאבקות, במיוחד עם הגובה שלי, קווין נאש היה מישהו שצפיתי בהרבה קרבות שלו ולא רק מבחינת המהלכים אלא איך שהוא הציג את הפרסונה שלו, איך שהוא הציג את עצמו. גם אם זה בחוסר מודעות בהחלט אני מחקה את קווין נאש בדרך כלשהי כשאני מתאבק".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully