וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

90 דקות והפסד לגדי קינדה, וייסמן, בריבו ורפאלוב כבשו

קשר קנזס סיטי השלים משחק מלא בהפסד 2:1 לונקובר. וייסמן כבש ב-0:2 של ויאדוליד, שער ניצחון לבריבו באוסטריה, קליימן עצר פנדל

צפו בתקציר: רפאלוב כבש, אנדרלכט סיימה ב-2:2

תקציר: סט. טרוידן - אנדרלכט 2:2. ליאור רפאלוב כבש/ספורט1

גדי קינדה חזר מפגרת הנבחרות ברגל שמאל. הקשר הישראלי שרשם את משחק השיא שלו העונה ב-MLS לפני המשחקים מול סקוטלנד ומולדובה, פתח הלילה (בין ראשון לשני) בהרכב קנזס סיטי והשלים 90 דקות בהפסד 2:1 לונקובר, שמנעה מקבוצתו להבטיח מקום בפלייאוף.

שערים של ריאן גולד (22) וראסל טייברט (36) הספיקו לקנדים, שלא נרתעו משער מצמק של ג'וני ראסל בדקה ה-43 והצליחו לשמור על רשת נקייה במחצית השנייה למרות הניסיונות של קינדה וחבריו להשיג שער שוויון. בעקבות ההפסד נותרה ספורטינג במקום השני בקונפרנס המערבי עם 52 נקודות, 5 פחות מהמוליכה סיאטל.

קינדה מתראיין לפני המשחק

אתמול, ליאור רפאלוב כבש את שערו השלישי בליגה הבלגית והחמישי בכל המסגרות העונה, כאשר דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-48 והעלה את אנדרלכט ליתרון במשחק החוץ נגד סט. טרוידן. רפאלוב ניצל את הכשלתו של כריסטיאן קוואמה ברחבה ושלח מהנקודה הלבנה בעיטה חדה ועוצמתית לרשת העליונה. הקשר הישראלי הוחלף בדקה ה-64, זמן קצר אחרי שהמארחת השיגה את השוויון, ולצערו צפה מהצד בחבריו סופגים שער דרמטי בדקה ה-94 בדרך לתיקו רביעי ברציפות. אנדרלכט חזרה להוביל אחרי שרפאלוב ירד, אבל סט. טרוידן סחטה 2:2 עמוק בתוך תוספת הזמן.

גם שון וייסמן, שחזר לפעילות עם ויאדוליד אחרי משחק הנבחרת, כבש עבור קבוצתו שניצחה 0:2 בחוץ את לגאנס והתקרבה לצמרת. סרחיו לאון כבש את הראשון של הסגולים.

בליגה ההולנדית, ויטסה ארנהם של אלי דסה ניצחה 0:1 את ניימיכן בחוץ, כששחקנה של נבחרת ישראל פתח בהרכב והשלים 90 דקות.

עומרי אלטמן פתח בהרכב של ארוקה שסחטה 1:1 בחוץ נגד לקה בליגה הפורטוגלית. הקשר הישראלי הוחלף בדקה ה-56, אור דסה לא נכלל בסגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ליאור רפאלוב חוגג עם שחקני אנדרלכט. JOHN THYS/BELGA MAG/AFP, GettyImages
שער ליגה שלישי העונה. ליאור רפאלוב חוגג/GettyImages, JOHN THYS/BELGA MAG/AFP

* תאי בריבו הבקיע בדקה ה-55 והעניק לוולפסברגר ניצחון 0:1 בליגה האוסטרית נגד יריבת מכבי תל אביב בקונפרנס ליג - לאסק לינץ. אליאל פרץ פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-93, בעוד החלוץ השלים את המשחק במלואו.

* בוריס קליימן היה שותף לקאמבק מדהים של וולוס, שחזרה מפיגור 4:1 ל-4:4 מטורף מול פאוק סלוניקי ונותרה צמודה אליה בראש טבלת הליגה היוונית. קליימן עצר פנדל של וייריניה הפורטוגלי בדקה ה-80, ושתי דקות לאחר מכן קבוצתו הצליחה להשוות.

* ביברס נאתכו עלה מהספסל בדקה ה-62 בליגה הסרבית כאשר פרטיזן בלגרד גברה 0:2 על ראדניק. מוליכת הטבלה המשיכה בפתיחה הנהדרת לעונה, כאשר בתום 12 מחזורים היא ניצחה ב-11 משחקים וסיימה פעם אחת בתיקו.

* מוקדם יותר, גידי קאניוק פתח בהרכב של צ'ונבורי התאילנדית, שהפסידה 1:0 לבנגקוק יונייטד. קאניוק הוחלף בדקה ה-72 לאחר שספג כרטיס צהוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully