וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין מושלמות: ניצחונות להפועל חולון ולבני הרצליה

עודכן לאחרונה: 17.10.2021 / 21:59

הסגולים לחצו על הגז אחרי מחצית ראשונה צמודה, בדרך ל-73:85 על עירוני נס ציונה בחוץ. הפועל אילת נכנעה 88:79 בשרון, דאבל-דאבל לאונואקו

המחזור השני בליגת העל בכדורסל נמשך הערב (ראשון) עם שני משחקים: בראשון, בני הרצליה גברה על הפועל אילת ורשמה את ניצחונה השני העונה. לאחר מכן, הפועל חולון שמרה גם היא על מאזן נקי מהפסדים, בזכות ניצחון חוץ על עירוני נס ציונה.

שחקן הפועל אילת חואקין שוכמן. ליגת האלופות, אתר רשמי
משחק טוב שלו לא הספיק. שוכמן/אתר רשמי, ליגת האלופות

עירוני נס ציונה - הפועל חולון 85:73

במחצית הראשונה המארחת עשתה קולות של שיפור אחרי התבוסה להפועל אילת במחזור הקודם, אבל לאחר ההפסקה נס ציונה נתקעה וזה הסתיים בהפסד נוסף, הרבה בעקבות ערב קליעה חלש מאוד מחוץ לקשת. הפועל חולון המשיכה להיראות מצוין כפי שעשתה מפתיחת העונה, כאשר כריס ג'ונסון, שהיה רגוע מבחינה התקפית בשבוע שעבר, הוביל הפעם את קלעי הסגולים ביחד עם רפי מנקו, שממשיך לאותת לכולם שזו העונה שלו.

קלעו לעירוני נס ציונה: טים סוארס 19, דיאנטה גארט 18 (8 אסיסטים), גולן גוט, פרנק בארטלי ומארין מאריץ' (8 ריבאונדים) 10 כל אחד, טל דן 6.

קלעו להפועל חולון: כריס ג'ונסון (9 ריבאונדים) ורפי מנקו 16 כל אחד, מייקל קייזר, ג'ו רגלנד (9 אסיסטים) וניב משגב (4/4 לשלוש) 12 כל אחד, סטיבן גריי 9, גיא פניני 4, פרדריק בורדיון ומארק אוגדן 2 כל אחד.

מהלך המשחק

רבע 1:

נס ציונה פתחה בחמישייה עם פרנק בארטלי, דיאנטה גארט, גולן גוט, טל דן ומארין מאריץ', חולון עם ג'ו רגלנד, סטיבן גריי, כריס ג'ונסון, רפי מנקו ומייקל קייזר. המארחת לא קלעה בשלוש הדקות הראשונות, מנקו וג'ונסון העלו את הסגולים ליתרון מוקדם אבל בארטלי העיר את הקבוצה שלו ודאג לשוויון 7:7. מאריץ' הפך לזכות נס ציונה, ג'ונסון השווה וגארט ענה בשלשה שעשתה 13:16. אחרי פסק זמן, גארט הוסיף נקודות מהקו ואחרי שניב משגב קלע מחוץ לקשת, גארד המארחת סחט עבירה נוספת וניצל אותה כדי לקבוע 16:20 בתום הרבע.

רבע 2:

גריי פתח את הרבע עם סל, אבל מאריץ ענה עם שניים משלו והגדיל ל-18:24. בורדיון סחט עבירה של שלוש זריקות והחטיא אחת, טים סוארס הטביע בצד השני ומנקו צימק ל-26:23 בשלשה. בארטלי וגארט קלעו אחרי חדירות עד הטבעת, ג'ונסון השאיר את חולון קרובה אבל בארטלי במהלך של שלוש נקודות קבע 30:35. אחרי סלים של גריי וג'ונסון, קייזר הוסיף עוד אחד תוך כדי סחיטת עבירה והשלים מהפך, לפני שדייק בזריקת הבונוס. טל דן איזן, רגלנד השיב בשלשה וסל של גארט חתם את המחצית ב-39:40 להפועל חולון.

רבע 3:

הפועל חולון פתחה את המחצית עם דאנק של קייזר ושלשה של מנקו, נס ציונה שוב נתקעה ללא נקודות במשך שלוש דקות וחצי וצמד הכוכבים בסגול הריץ את האורחת ליתרון דו-ספרתי, 39:49. גארט עצר הגיב עם חמש נקודות תוך חצי דקה, רגלנד וג'ונסון שמרו על הפער, סוארס ומנקו רשמו כל אחד מהלך של סל ועבירה ומשגב קבר שתי שלשות שהגדילו ל-49:62. סוארס הוריד בחזרה לחד-ספרתי, ג'ונסון השיב בסל מהפינה וגוט צימק ל-65:56 בתום 30 דקות של כדורסל.

רבע 4:

רגלנד ירה שלשה והמשיך באסיסט להטבעה של אוגדן, נקודות של פניני הגדילו ל-58:72. בארטלי וגוט קירבו את נס ציונה, אבל קייזר וגריי קטעו בצורת קצרה בהתקפה ושלחו את ליאור ליובין לפסק זמן. מנקו צלף מחוץ לקשת וחולון כבר התחילה להריח את הניצחון, גוט וסוארס ניסו להשאיר תקווה והורידו את ההפרש ל-10 אבל הפורוורד הישראלי חטף ורגלנד רקד בדרך לסל קל שסגרו עניין - 73:85 לסגולים בסיום.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
מאמן הפועל חולון מאוריציו בוסקאליה. דני מרון
בוסקאליה. חולון המשיכה ביכולת הטובה/דני מרון

בני הרצליה - הפועל אילת 79:88

קבוצתו של אורן אהרוני שוב ניצחה משחק צמוד והנחילה ליריבה מהדרום הפסד בכורה בליגה העונה. בני הרצליה הובילה במשך מרבית המשחק, אך שמטה דו-ספרתי שהשיגה במהלך הרבע השלישי, למרות שרומלו ווייט, שהיה הבולט בין שחקני הפועל אילת עד אותה נקודה, נפצע בקרסול וירד לספסל. חואקין שוכמן תפס פיקוד והוביל ריצה שעשתה מהפך, אבל האורחת נתקעה בדקות הסיום והרצליה סגרה עניין מקו העונשין בדרך לשמירה על מאזן מושלם.

קלעו לבני הרצליה: צ'ינאנו אונואקו 21 (15 ריבאונדים), אנדי ואן וליט 17 (10 ריבאונדים), כריס באב 13, יאיר קרביץ 12, קווינטון הוקר 11, סנדי כהן ושון דאוסון 5 כל אחד, שמארקוס קנדי 4.

קלעו להפועל אילת: חואקין שוכמן 17 (7 אסיסטים), בריון אלן 14, רומלו ווייט ורועי הובר 13 כל אחד, צוף בן משה 11, ג'סטין פאטון 9, מירון רוינה 2.

שחקן הפועל אילת צוף בן משה. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
הפסד בכורה להפועל אילת בליגה. צוף בן משה/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

מהלך המשחק

רבע 1:

המארחת פתחה עם קווינטון הוקר, כריס באב, סנדי כהן, צ'ינאנו אונואקו ואנדי ואן וליט, בעוד הפועל אילת העמידה חמישייה עם רועי הובר, בריון אלן, צוף בן משה, מירון רוינה וג'סטין פאטון. שתי שלשות של ואן וליט והטבעות של אונואקו וסנדי כהן העלו את בני הרצליה ל-4:12 מהיר, אבל פאטון פתח טוב ועזר להפועל אילת לצמק ל-13:12 באמצע הרבע. שמארקוס קנדי ויאיר ו-ואן וליט קלעו מצד אחד, אבל רומלו ווייט וצוף בן משה הגיבו מנגד. יאיר קרביץ עם שני סלים השאיר את היתרון בצד של הרצליה למרות שלשה של אלן, אבל ווייט עם מהלך של שלוש נקודות הפך על סף סיום הרבע וקבע 21:22 להפועל אילת.

רבע 2:

חמש נקודות של הוקר וסל של קנדי סגרו ריצת 0:7 ביתית, שנענתה בשלשה של חואקין שוכמן ושתי נקודות של ווייט. קרביץ ירה שלשה, ווייט קבע שוויון 31:31, אבל בני הרצליה קלעה עוד שבע נקודות ללא מענה והזעיקה פסק זמן של אריאל בית הלחמי. שני סלים ואסיסט של הובר שוב קירבו את אילת ל-38:40, אבל הוקר צלף מחוץ לקשת והוריד את בני הרצליה להפסקה ביתרון 38:43.

רבע 3:

אלן ואונואקו החליפו סלים בשתי הדקות הראשונות, הפורוורד הוסיף נקודה מהקו ואחרי ששוכמן צימק עבור האילתיים, שלשה של סנדי כהן וסל של באב הגדילו ל-42:51. פאטון דייק פעמיים מהקו, שלשה של הוקר נתנה למארחת יתרון דו ספרתי ראשון במשחק אבל שוכמן, אלן ובן משה ירו מעבר לקשת אחד אחרי השני והקטינו ל-56:53, מה שגרם לאורן אהרוני לבקש פסק זמן. שחקניו עלו בחזרה לפלוס 7, אבל שלשה של הובר, נקודות קלות של אלן וקליעות עונשין של בן משה קיזזו את הפער לנקודה. שלשה של באב קבעה 61:65 לבני הרצליה לקראת הרבע האחרון.

רבע 4:

הלבנים שמרו על היתרון בדקות הראשונות, עד ששוכמן יצא לריצת 1:9 פרטית, אותה חתם עם שלשה שהשלימה מהפך - 74:75 להפועל אילת. הובר הוסיף סל, אבל אונואקו ו-ואן וליט החזירו את היתרון להרצליה. רוינה המשיך את הנדנדה עם קליעות מהקו, אונואקו החזיר בצד השני ואז הוריד ריבאונד התקפה גדול, בדרך לשתי נקודות נוספות שהעלו את קבוצתו ל-79:83 כדקה לסיום. אלן איבד כדור קריטי וכל מה שנשאר ללבנים היה לסגור עניין מקו העונשין, בדרך ל-79:88 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully