וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישחק עם ים מדר? דיווח: "ג'אליל אוקפור מועמד לפרטיזן בלגרד"

בסרביה טוענים שהסנטר שנבחר שלישי בדראפט 2015 ושוחרר מאטלנטה לפני מספר ימים עשוי להצטרף לקבוצה של אוברדוביץ'. גם צסק"א מוסקבה בתמונה

עוד לפני שדראפט 2015 נערך, הסנטר ג'אליל אוקפור נחשב היה להבטחה גדולה. הוא נבחר ל-MVP באליפות העולם ב-2017, זכה בשלל תארים בתיכונים ובאליפות המכללות ובעקבות זאת נבחר במקום השלישי בדראפט על ידי פילדלפיה. העונה הראשונה הייתה מצוינת מבחינתו; הוא קלע 17.5 נקודות בממוצע למשחק, קטף 7 ריבאונדים ונבחר לחמישיית הרוקיז של העונה. אלא שאחרי עונת בכורה מצוינת בליגה הטובה בעולם, הוא חווה ירידה, קלע 11.8 נקודות בממוצע למשחק כשבעונה שלאחר מכן, עונת 2017-18, הוא עבר לברוקלין כשגם בשורותיה הוא לא הרשים. הוא הספיק לעבור בניו אורלינס ודטריוט, בשורותיה שיחק בעונה החולפת לפני שעבר לאטלנטה שהחליטה לשחרר אותו לפני מספר ימים, וכעת נראה שהוא בדרך ליעד מפתיע - פרטיזן בלגרד של ים מדר וז'ליקו אוברדוביץ', או כך לפחות טוענים בסרביה.

שחקן פרטיזן בלגרד ים מדר. פרטיזן בלגרד, אתר רשמי
ישתף פעולה עם אוקפור? ים מדר/אתר רשמי, פרטיזן בלגרד

על פי הדיווח, הסנטר, שהסתפק ב-5.4 נקודות ו-2.4 ריבאונדים בממוצע למשחק בעונה שעברה, עשוי לשתף פעולה עם מדר בקבוצה של אוברדוביץ', כשבאותו דיווח נטען שגם צסק"א מוסקבה בתמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully