וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליזבת קובליוב זכתה באליפות העולם לנוער בסמבו

קובליוב פיגרה בגמר מול יריבה רוסיה, אבל שתי שניות לסיום הקרב הצליחה לזכות בשתי נקודות, לבצע מהפך ולהביא את הזהב: "הסמבו הישראלי ממשיך להתפתח ולהביא הישגים מרשימים"

אליזבת (ליזה) קובליוב, בת 17 ממועדון עוצמה האתלט בראשון לציון, הצליחה להעפיל לגמר אליפות העולם לנוער בסמבו שנערכה היום בסלוניקי יוון, ולזכות במדליית זהב. אליזבת התחרתה בקטגוריית עד 72 ק"ג.

אליזבת קובליוב. שי גייזינגר,
אליזבת קובליוב/שי גייזינגר

בדרכה למקום הראשון הביסה קובליוב 4 מתחרות חזקות במיוחד. בקרב הראשון ניצחה אליזבת את הצרפתיה לירוי קלרה 1:3, בקרב השני גברה על היווניה מלינה קנלופולו 0:9, בחצי הגמר הצליחה לנצח את האוקראינית שימקו יאנה 0:2 ובגמר עברה את הרוסיה אנסטסיה קונופלבה. הרוסיה הובילה 0:1 וממש בשתי השניות האחרונות הצליחה ליזה להפיל ולזכות בשתי נקודות ובזהב.

פבל מוסין, מאמנה של אליזבת והמנהל המקצועי באיגוד הסמבו הישראלי, אמר: "אנו מרוצים מאוד מההישג וליבנו מתמלא בגאווה לראות את אליזבת עומדת במקום ה-1 על הפודיום. ישראל כבר נחשבת למדינה מובילה בסמבו, ואנחנו שנמשיך להביא עוד הישגים וכבוד למדינה עם הספורטאים והצוות הנפלאים שלנו".

אריק קפלן נשיא התאחדות "אילת": "הסמבו הישראלי ממשיך להתפתח ולהביא הישגים מרשימים ואנו גאים במיוחד על ההישג המרשים והפגנת היכולות המקצועיות של אליזבת באליפות העולם. תודתנו לכל הצוות המלווה את המשלחת ואנו מצפים להצלחות נוספות בתחרויות של הענפים הנוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully