וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם זהבי היה עם החולצה של הנבחרת הוא היה כובש רביעייה"

כוכב פ.ס.וו נראה מתוסכל על הספסל אחרי ששוב לא מצא את הרשת והוחלף: "היה נראה לא מרוצה, יכול להיות שנמאס לו ממדיניות החילופים של שמידט"

היכולת האדירה של ערן זהבי במדי נבחרת ישראל עשתה לאוהדי פ.ס.וו איינדהובן תיאבון. הם כנראה ציפו לראות את מה שעשה הכוכב במדים הלאומיים גם אצלם בליגה ההולנדית. אלא שציפיות לחוד ומציאות לחוד. בזמן שבנבחרת זהבי לא מפסיק לכבוש, בפ.ס.וו זה הולך לו קצת יותר קשה, כשאתמול (שבת) הוא ספר עוד משחק ליגה ללא שער, כשבמאזנו מתחילת העונה שלושה שערי ליגה בתשעה משחקים.

אמש זהבי הוחלף בדקה ה-61 מול נועלת הטבלה זוולה, וראה מהספסל את חבריו מנצחים 1:3. החלוץ נראה מתוסכל על הספסל, סינן מספר מילים והניף את ידיו בעצבים. "הוא לא הסתיר את העובדה שהוא לא מרוצה", נכתב בתקשורת ההולנדית. "יכול להיות שנמאס לו ממדיניות החילופים של רוג'ר שמידט. הוא היה יכול למצוא את הרשת יותר מפעם אחת, בטח בכושר שהוא נמצא בו".

צפו בתקציר

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - זוולה 1:3/ספורט1

גם אוהדי פ.ס.וו לא חסכו בביקורת נגד החלוץ, שלא כבש מאז סוף ספטמבר: "אם הוא היה לובש את החולצה של נבחרת ישראל במקום את החולצה של פ.ס.וו, הוא כבר היה כובש רביעייה או חמישייה". "כשהוא בנבחרת, הוא כובש ללא הפסקה, אבל לא כשהוא משחק בפ.ס.וו", צייץ אוהד נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully