וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ה-MLB: ניצחון דרמטי לאטלנטה, היסטוריה לבוסטון

עודכן לאחרונה: 17.10.2021 / 7:32

הברייבס עלו ל-0:1 על האלופה לוס אנג'לס דודג'רס מווקאוף סינגל שסידר 2:3. הרד סוקס הפכו לראשונים בהיסטוריה עם שני גרנד סלאמס באותו משחק פלייאוף, ניצחו 5:9 ביוסטון והשוו

שתי סדרות גמרי החטיבות בפלייאוף ה-MLB היו הלילה (בין שבת לראשון) בפעילות, כאשר בוסטון ניצחה ביוסטון והשוותה ל-1:1 ואילו אטלנטה גברה על האלופה לוס אנג'לס דודג'רס ועלתה ל-0:1 דרמטי.

יוסטון - בוסטון 9:5 (1:1 בסדרה)

אחרי אובדן היתרון וההפסד הכואב במשחק הראשון, הרד סוקס ידעו שהם חייבים ניצחון לפני שעוברים לעיר השעועית ועשו זאת בסטייל. כבר באינינג הראשון חבט ג'יי די מרטינז לגרנד סלאם על הראש של לואיס גרסיה ואחרי שזה נפצע והוחלף בג'ייק אודוריצי, רפאל דברס חיקה אותו באינינג הבא עם גרנד סלאם נוסף והפך את בוסטון לראשונה אי פעם שמשיגה צמד גרנד סלאמים באותו משחק פלייאוף. קיקה הרננדז הבלתי עציר הוסיף הומראן משלו באינינג הרביעי ובתחתיתו, האסטרוס שמו שלוש ריצות וצימקו. יולי גורייל וג'ייסון קסטרו חבטו לצמד הומראנים באינינג התשיעי אבל שם זה נעצר. בוסטון תארח את משחק 3 בין שני לשלישי (3:08).

אטלנטה - לוס אנג'לס דודג'רס 2:3 (0:1 לברייבס בסדרה)

בשנה שעברה באותו מעמד אטלנטה הובילה 1:3 ונחנקה. הפעם היא רוצה להדהים כל הדרך וזה התחיל ברגל ימים עבורה. המארחים עלו ליתרון מוקדם, אך איבדו אותו במהרה וראו את וויל סמית' חובט להומראן באינינג הרביעי וקובע מהפך. בתחתית האינינג החל היום הגדול של אוסטין ריילי, עם הומראן משווה ובאינינג התשיעי, אחרי שאוזי אלביס עלה לבסיס, ריילי שלח אותו הביתה וניצח. מקס פריד היה טוב עבור הברייבס במשך שישה אינינגים, הדודג'רס ינסו להשוות הלילה (2:38), כאשר מקס שרצר יעלה לגבעה מול איאן אנדרסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully