וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה במכבי חיפה מהפגיעה שספג לביא, מחמאות לחזיזה וג'אבר

16.10.2021 / 8:00

הירוקים שחררו הרבה לחץ עם ה-1:4 בטדי על הפועל ירושלים, בכר זכה לשבחים על השינוי הטקטי שביצע במחצית. הקפטן ייבדק, בקבוצה ישקלו את החלפת ריאן סטריין בינואר

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי חיפה 4:1/ספורט 1

1. הרבה לחץ השתחרר במכבי חיפה אחרי הנצחון אמש (שבת) 1:4 על הפועל ירושלים. הירוקים הגיעו אחרי פגרת הנבחרות ולאחר פתיחת עונה לא מוצלחת בלשון המעטה מבחינתם וגם בסגל חסר, אבל הצליחו להבקיע ארבעה שערים וכמובן לנצח.

"אין ספק שהבנו את משמעות המשחק", אמר שחקן בקבוצה, "היה ברור לנו ששום דבר חוץ מניצחון לא יתקבל בהבנה". חיפה אמנם כבשה שער מהיר, אך נראתה לא טוב במחצית הראשונה ובהפסקה בכר הבהיר את זה לשחקניו ואף ביצע שינוי טקטי, כשביקש מחוסה רודריגס לשחק בין הבלמים ולמעשה שינה את המערך. "הפועל ירושלים עשתה הרבה בלאגן במחצית הראשונה, בעיקר עם המגנים שנכנסו לאמצע", הסביר גורם בצוות, "בגלל זה היה צורך להגיב וזה מה שברק עשה". בכר, שספג לא מעט ביקורות לאחרונה, זכה על כך למחמאות רבות.

מי שעוד זכו למחמאות היה דולב חזיזה, שלמרות עומס ופציעה בשרירי הבטן פתח בהרכב ולמרות התכנון הראשוני שישחק רק 45 דקות, שותף במשך שעה. חזיזה סובל מכאבים עזים ובחיפה יצטרכו לדעת לתת לווסת את העומס כדי לא להחמיר את הפציעה בשרירי הבטן. גם צ'ארון שרי וגודסוויי דוניו זכו למחמאות מאנשי הצוות המקצועי.

שחקני מכבי חיפה מחמוד ג'אבר, גודסוויי דוניו. דני מרון
הערכה גם ממשפחת חזר. מחמוד ג'אבר/דני מרון

2. עם כל הכבוד לחזיזה והשאר, מי שבלט מעל כולם היה הקשר הצעיר מחמוד ג'אבר. הקשר שזוכה לקרדיט נרחב לאחרונה, כבש צמד, בישל שער והיה המצטיין במגרש. "אין ספק שג'אבר הוא סוג של תגלית עד עכשיו, הוא מוכיח שמגיע לו לקבל את הקרדיט", אמרו במועדון.

ג'אבר זוכה לאהדה רבה גם בהנהלה הגבוהה של הירוקים ואצל משפחת שחר, וכך מי שהיה מועמד לצאת בהשאלה עד הרגע האחרון של חלון ההעברות - צפוי לקרדיט ולדקות רבות ומשמעותיות יותר.

שחקן מכבי חיפה, נטע לביא. דני מרון
מכה נוספת שספג מדאיגה את המועדון. נטע לביא/דני מרון

3. לצד שמחת הניצחון, בחיפה יש לא מעט דאגה בנוגע לנטע לביא. דקות ספורות לאחר שנכנס, הקשר ספג מכה בדיוק במקום בו הייתה הפציעה שהשביתה אותו בשבועות האחרונים, התלונן על כאבים עזים וכבר בזמן המשחק ניתן היה לראות את הקפטן עובר להליכה באופן מעשי. לביא ייבדק היום ובחיפה מקווים שאין נזק לשוקית, כזה שיגרום להיעדרות נוספת של לביא שרק חזר לשחק.

"נטע עשה שיקום כל כך ארוך ועבד כל כך קשה", העידו במועדון, "כולנו תקווה שהוא לא הולך לשיקום ולתקופה נוספת כזו". גם ריאן סטריין עדיין לא כשיר ובחיפה יקבלו בחודש הקרוב החלטה לגבי המגן האוסטרלי. הירוקים משוכנעים שמבחינת היכולת סטריין יכול לעזור רבות לקבוצה, אך אם יבינו שהוא מתקשה להתאושש מהפציעה יחפשו מגן ימני זר אחר וינסו להגיע לסיכום עם סטריין על שחרורו.

"אף אחד לא ממהר להספיד את ריאן", הבהיר גורם במועדון, "אבל ברור שאם זה ימשיך אז נצטרך לעשות חושבים כי רצינו מאבק על עמדת המגן הימני וכרגע אין כזו".

4. בנוגע למהומה ביציעים, במכבי חיפה טענו: "המשטרה השתמשה באגרסיביות יתרה. אכיפה ברוטלית, מראות של שוטרים מפעילים כוח קשה מול אוהדים רק ירחיקו עוד ועוד אנשים מהאצטדיונים. הייתה אכיפה בררנית של יציע אחד בלבד. במשטרה צריכים לבדוק את עצמם, הוציאו את השוטרים מהיציעים מהסיבה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully