וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אנטה ז'יז'יץ' חזר לאימונים, יוכל לשחק נגד פנאתינייקוס

הסנטר הקרואטי, שנפצע והושבת לפני שלושה שבועות, שב לפעילות מוקדם מהצפוי. ביום ראשון (21:00): הצהובים מתארחים אצל גלבוע/גליל, ללא סקוטי ווילבקין, בשחזור גמר הפלייאוף מהעונה שעברה

רק לפני שלושה שבועות קרע אנטה ז'יז'יץ' את שריר הירך האחורי, ובעקבות הפציעה הזדרזה מכבי תל אביב להחתים את מתיאס לסור. אלא שהיעדרותו של הסנטר הקרואטי, שעל פי ההערכה הראשונית הייתה עלולה להימשך שישה שבועות, צפויה להסתיים מוקדם מהצפוי.

ז'יז'יץ' חזר לאימונים עם הקבוצה, והוא צפוי להיות כשיר למשחק היורוליג הקרוב, ביום חמישי נגד פנאתינייקוס בתל אביב. עוד קודם לכן ייצאו הצהובים מחר (ראשון, 21:00) לגן נר ויתארחו במסגרת המחזור השני של ליגת העל אצל הפועל גלבוע/גליל בשחזור הגמר מהעונה שעברה. הם ישחקו ללא סקוטי ווילבקין ודרק וויליאמס, שיקבלו מנוחה וייוותרו מחוץ לסגל במסגרת הגבלות הזרים. גם לסור לא ישותף, מכיוון שעדיין לא נרשם לזירה המקומית.

אנטה ז'יז'יץ' מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
חזרה מוקדמת מהצפוי. אנטה ז'יז'יץ'/מאור אלקסלסי

הנתונים: מאז ניצחה ב-15 הפרש בגן נר בנובמבר 2014 הופיעה מכבי תל אביב בעשרה משחקי חוץ נגד גלבוע/גליל. המאזן - 4:6 לטובת גלבוע, כששלושה מהניצחונות של הצהובים הושגו בשתי נקודות בלבד. גלבוע/גליל קיימה עד היום תשעה משחקים מפתיחת ההכנה לעונה, שלושה מהם רשמיים, וניצחה רק פעם אחת. יפתח זיו מדורג רביעי בין קלעי המועדון בכל הזמנים עם 650 נקודות. יותם חנוכי הוא הקלע הבכיר בסגל של גלבוע עם 262 נקודות שמספיקות לו למקום ה-44, כשאפילו עודד ברנדווין שנמצא בסגל של מכבי תל אביב מדורג מעליו עם 326 נקודות במקום ה-36.

במרכז ההתמודדות: יפתח זיו. אחרי ששותף לשש שניות בלבד בניצחון בצרפת, ולפני כן ל-42 שניות בהפסד במילאנו, חוזר הרכז הישראלי לביתו בשנתיים הקודמות והוא אמור להיות דומיננטי בהרבה.

בכמה מילים: גלבוע/גליל תופיע עם שלושה זרים בלבד, כשג'ו צ'ילי וקיילב ווסון צפויים לעזוב את הקבוצה בקרוב. בגלבוע מקווים לשיפור והמשך ההתקדמות ביכולת של השחקנים. שתי הקבוצות ישחקו בשבוע הקרוב משחקי בית במסגרת האירופית - גלבוע תארח את סראגוסה ברביעי, מכבי תל אביב את פאו בחמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully