וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אום אל פאחם נצמדה לכפר סבא, גם נס ציונה וראשון לציון התקרבו

גיא דהן העניק לפאחם 1:2 ב-10 שחקנים על הפועל רמת גן. 1:2 גם לסקציה על בית"ר תל אביב בת ים, 0:1 דרמטי לראשון לציון על הפועל רעננה בבכורה של רומן זולו

תוצאות התיקו של מוליכות הליגה הלאומית ביום שישי, שיחקו לידי הפועל אום אל פאחם, שנצמדה הערב (שני) להפועל כפר סבא בפסגה בזכות 1:2 דרמטי על הפועל רמת גן. סקציה נס ציונה התקרבה בזכות מהפך ביתי ו-1:2 על בית"ר תל אביב בת ים המדורגת אחרונה, וכך גם הפועל ראשון לציון שגירדה 0:1 בדקה ה-89 מול הפועל רעננה בבכורה של רומן זולו.

לבאן קוטאליה שחקן סקציה נס ציונה חוגג שער. אודי ציטיאט
שער בכורה שקירב את נס ציונה למוליכות. לבאן קוטאליה/אודי ציטיאט

הפועל אום אל פאחם - הפועל רמת גן 1:2

משחק בית שני ברציפות שאום אל פאחם מנצחת ב-10 שחקנים. אחרי ה-3:4 הדרמטי מול הפועל עכו, הפעם היא שרדה שוויון והרחקה בדקה ה-75, וקיבלה שער ניצחון מגיא דהן שהקפיץ את הקהל באצטדיון גרין בדקה ה-81, בדרך למקום השני ולשוויון נקודות עם המוליכה כפר סבא. תימור אביטן כבש מקרוב בדקה החמישית אחרי שרון שושן הדף נגיחה שלו, אבל אום אל פאחם אפשרה ליריבתה לחזור למשחק. הפועל רמת גן, שניצחה רק פעם אחת העונה ומציגה את ההגנה הגרועה בליגה (18 שערי חובה), התעוררה עם כניסתו של רוי קורין ובדקה ה-67 הרמה של רז נחמיאס מצד שמאל מצאה את הראש של מיקו ממן שנגח בעוצמה אל הרשת. שמונה דקות לאחר מכן ממן היה בדרך לשער שני, אבל נדב מוניס הכשיל אותו על סף הרחבה וראה כרטיס אדום. למרות זאת, מוטי איוניר הוא זה שחגג בסיום והשאיר את האורדונים במקום ה-14 שמוליך למבחנים.

אייל חן שחקן בית"ר תל אביב בת ים חוגג שער. אודי ציטיאט
שער היתרון לא הספיק לבית"ר תל אביב. אייל חן/אודי ציטיאט

סקציה נס ציונה - בית"ר תל אביב בת ים 1:2

ניצחון שלישי ברציפות לקבוצה של ניר ברקוביץ', שמפגרת כעת בשתי נקודות בלבד אחרי שתי המוליכות. נועלת הטבלה, שמארחת גם היא בנס ציונה אבל לא ניצחה את הסקציה במשחק חוץ מאז פברואר 1999, דווקא הובילה אחרי שאייל חן ניצל טעות של טל כחילה ודור כוכב, פרץ לבדו לרחבה ובעט עם הפאלש בשמאל אל הרשת בדקה השביעית. אלא שנס ציונה לחצה כדי להשוות ואחרי שתי החמצות במהלך אחד הגיעה ספק עבירה ברחבה על אמנון טדלה. מלך שערי הליגה דודו ביטון ניגש לנקודה הלבנה והשווה בדקה ה-25 עם השביעי שלו העונה. המהפך הושלם בדקה ה-37, כשהחלוץ הגאורגי לבאן קוטאליה נשלח בכדור ארוך ושחרר אנחת רווחה עם שער הליגה הראשון שלו העונה. הפסד חמישי העונה לבית"ר תל אביב.

דודו ביטון שחקן סקציה נס ציונה חוגג שער. אודי ציטיאט
מלך שערי הליגה לא נכשל מהנקודה הלבנה. דודו ביטון/אודי ציטיאט

הפועל רעננה - הפועל ראשון לציון 1:0

הפסד כואב לרומן זולו בבכורה כמאמן המארחת, שנותרה מתחת לקו האדום. הפועל רעננה חסרה את החלוץ בן אז'ובל, איבדה עוד בחימום את השוער ברק לוי ובדקה ה-30 נשארה ב-10 שחקנים אחרי הרחקתו של הקפטן שניר שוקר. למרות זאת, היא החזיקה מעמד מול ההתקפה הטובה בליגה, אבל רק עד לדקה ה-89, אז המחליף יהב אפריאט בישל למוחמד במבה את השער היקר. ניצחון חוץ ראשון של הכתומים על רעננה בליגה מאז נובמבר 2004.

מיתר שמש שופטת כדורגל. אודי ציטיאט
היה פנדל? מיתר שמש/אודי ציטיאט

תוצאות משחקי יום שישי:

מ.ס. כפר קאסם - הפועל כפר סבא 2:2
הפועל אדומים אשדוד - בני יהודה 0:0
הפועל עפולה - מכבי בני ריינה 3:0
הפועל ניר רמת השרון - הפועל עכו 3:0
מכבי אחי נצרת - הפועל פתח תקוה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully